|
Sælges: Samsung Galaxy NOTE 2 (12 dage gammel) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2012 kl. 14:51 |
da jeg har købt ny fon sætter jeg hermed NOTE 2 til salg.
model: Samsung Galaxy Note 2 Farve: Titanium Grey Alder: 12 dage Stand: PERFEKT SOM ny, der har altid været skærmfolie på og den er i cover med front beskyttelse.. kvittering: JA fra Elgiganten i aalborg tilbehør: alt standard plus ekstra skærm beskyttelse og carbon look cover med front klap.. HBO 3500 kr kan handle personligt omkring 7700 Thisted kan muligvis også køre lidt for det.. ellers kan den sendes som pakke med POST DK eller GLS
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slet ingen der kan bruge en lækker mobil
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvor benytter du dig ikke af dine 14-dages returret?
|
|
![]() |
|
fordi den er købt i Elgiganten butik og når man har taget mobilen i brug gælder de 14 dage ikke.. hvilket jeg synes er fair. vil helst ikke selv gå ud og gi fuld pris for en mobil der er lettere brugt selvom den er som ny
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |