recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges: Samsung Galaxy NOTE 2 (12 dage gammel)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges: Samsung Galaxy NOTE 2 (12 dage gammel)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges: Samsung Galaxy NOTE 2 (12 dage gammel)
    Sendt: 15-December-2012 kl. 14:51
da jeg har købt ny fon sætter jeg hermed NOTE 2 til salg.

model: Samsung Galaxy Note 2 

Farve: Titanium Grey

Alder: 12 dage 

Stand: PERFEKT SOM ny, der har altid været skærmfolie på og den er i cover med front beskyttelse..

kvittering: JA fra Elgiganten i aalborg

tilbehør: alt standard plus ekstra skærm beskyttelse og carbon look cover med front klap..

HBO 3500 kr 

kan handle personligt omkring 7700 Thisted kan muligvis også køre lidt for det.. ellers kan den sendes som pakke med POST DK eller GLS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 21:25
slet ingen der kan bruge en lækker mobil
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 21:38
Hvor benytter du dig ikke af dine 14-dages returret?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Hvor benytter du dig ikke af dine 14-dages returret?

fordi den er købt i Elgiganten butik og når man har taget mobilen i brug gælder de 14 dage ikke.. hvilket jeg synes er fair. vil helst ikke selv gå ud og gi fuld pris for en mobil der er lettere brugt selvom den er som ny
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu