|
Sælges: Semi-professionelt NAS hw. (RAM, HDD m.v.) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Høegh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2015 kl. 07:00 |
Sælges - Semi-professionelt NAS hardware
Kabinet: Inter-Tech IPC 4HU-4310L med 10 hot-swap bays: HBO 800 kr. Netkort: Intel I210 (PCI-E): HBO 150 kr. RAM: 2 stk. 8GB Samsung ECC M391B1G73BH0-CK0 (officielt godkendt til Supermicro X10SL7-F): HBO 400 kr. pr. stk. SSD diske: 2 stk. Kingston SSDNow V300 60GB: HBO 150 kr. pr. stk 1 stk. Samsung SSD 840 EVO 120GB: HBO 350 kr. 1 stk. 8GB SATA MLC: HBO 50 kr. Jeg kan kontaktes på ahoegh@gmail.com Delene befinder sig i 4600 Køge og sendes som udgangspunkt ikke (ellers er det for købers regning :)). Harddiskene har siddet i velventileret kabinet og været S.M.A.R.T-overvågede. Redigeret af Høegh - 23-December-2015 kl. 07:12 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor stor er 840'eren?
Mvh. Fausing |
|
![]() |
|
Ups, det gik vist lidt hurtigt. Det er en 120GB.
|
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
60 GB kingston SSD, hvor gamle er de? Har du evt noget crystaldisk info?
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Det var træls du er fra Sjælland, vil ellers gerne have set kabinet etc. :)
Har du overvejet en samlet pris for det hele undtagen ssd og kun de 3 wd red? :D Lignende build jeg faktisk er på udkig efter, så passer jo helt perfekt! :D
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
PB sendt. :-)
|
|
![]() |
|
Serveren kører FreeNAS. Jeg kan tilbyde at trække de info ud, som FreeNAS understøtter. Redigeret af Høegh - 12-December-2015 kl. 16:30 |
|
![]() |
|
Jeg sælger meget gerne det hele uden diske, hvis du er interesseret. Mit udgangspunkt vil være, at prisen er lig prisen for de enkelte komponenter, men du får så kabler til raidcontrollerne, samt både lydsvage og støjende blæsere med (de støjende er de originale, som følger med kabinettet). Du kan eventuelt købe serverens Corsair 550W PSU med, hvis du ønsker. Kabinettet kan du se her: http://www.pricerunner.dk/pl/186-2831646/Kabinetter/Inter-Tech-IPC-4U-4310L-Sammenlign-Priser |
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Jeg vil godt aftage en 60 GB SSD. Bare send mail til xireuz (at) gmail.com
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg vil gerne købe din CPU, Seagate 4TB HDD og Samsung SSD.
|
|
![]() |
|
Det er hermed gjort. Redigeret af Høegh - 12-December-2015 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
Det lyder godt. Den samlede pris bliver 1950 kr. jf. HBO ovenfor. Vil du sende mig en PM, så vi kan koordinere nærmere? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |