|
Sælges: Semi-professionelt NAS hw. (RAM, HDD m.v.) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 3000 for nedenstående afhentet mandag aften. Intel Xeon E3 1230 v3 Supermicro X10SL7-F 2 stk. 8GB Samsung ECC M391B1G73BH0-CK0 1 stk. Seagate NAS HDD ST4000VN000
|
|
![]() |
|
Høegh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 53 |
Det er noteret, men er lidt under min forventede minimumspris på 3600 for delene. |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Sry jeg først svare tilbage nu, har ikke været hjemme :)
Er du til tider i Århus? :)
|
|
![]() |
|
Intet problem. Nej, desværre. |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Det er selv samme dele jeg går og kigger på til et freenas build :D
Lidt træls det er så langt væk :(
Hvad er grunden til du sælger? |
|
![]() |
|
Ja, det må man sige. Jeg sælger fordi jeg har henholdsvis prøvet og lært det, som jeg gerne ville, og af forskellige årsager nu er i en situation, hvor serveren er overkill i forhold til fritid og behov. |
|
![]() |
|
Første post er opdateret, idet flere dele er blevet solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |