|
Sælges Sonos ZP90 (solgt) må lukkes |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan sende den for 50 kroner hvis det er.
|
|
![]() |
|
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
byder 400 med fragt for kontroller.
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Silverj den er din.
Smid mig en PB, så tager vi den der fra |
|
![]() |
|
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
glemte lige budet gælder kun i dag . |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Det var så den controller
![]() |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Så er det jo kun Connect der mangler at blive solgt.
Mit bud på 1400,- står stadigvæk ved magt.
|
|
![]() |
|
Discoman kig i DBA, 1600 er mindste pris.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Du ville sælge det til 1800,- nu har du fået de første 400,- for controlleren, så er det jo også i alt de 1800,- du oprindeligt ville have.
|
|
![]() |
|
Kig i DBA prisen er 1600
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Når der kun er 2-3 ZP90/Connect til salg på DBA, så er det vel en skidt sammenligning. Der er dog en til 1200 også, så hvad er pointen? Dertil er ting på DBA jo netop ikke solgte... så dermed er prisen muligvis også forkert sat. Jeg kunne godt være interesseret, men 12-1400 ville også være min grænse for hvad jeg ville give for den, så jeg er allerede overbudt.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Jeg er enig. Problemet er også at den kan stå af to dage efter jeg har hentet den, også står jeg med håret i postkassen.
Der er med andre ord en stor risiko i det for køber.
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Det er vel sælger der bestemmer hvad den skal sælges til!
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |