recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges: Squeezebox  Duet + Classic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges: Squeezebox Duet + Classic

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KennBecher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennBecher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges: Squeezebox Duet + Classic
    Sendt: 26-November-2012 kl. 15:31
Hej

Mine 2 musik afspiller sælges da jeg ikke får dem brugt længere. De kan bruges sammen med PC, Mac, Nas server og afspiller de fleste gængse lydfiler. Kan også anvendes til Spotify eller Wimp.

Giv et bud på dem samlet eller hver for sig.

1 stk. Squeezebox duet med Controler

1 stk. Squeezebox V3 (Classic) m. fjernbetjening. Den originale fra Slim Devices.

Kan ses i Horsens eller sendes med Post Danmark

>>> Bud indtil mandag den 3. december kl. 21

Mvh. Kenn


Redigeret af KennBecher - 30-November-2012 kl. 16:54
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 17:02
Hvordan er standen?
Kan de styres af mobil telefon (herunder Android eller Windows Phone)?
Hvor længe lader du salget kører, og hvad forventer du for dem enkeltvis?

Mvh. Michael :)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 17:08
Selvom jeg ikke er sælger, kan jeg svare på at de fint kan styres af apps på Android og iOS - ved dog ikke med Windows.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Selvom jeg ikke er sælger, kan jeg svare på at de fint kan styres af apps på Android og iOS - ved dog ikke med Windows.


Det lyder godt. Fungerer det også med spotify, wimp og lign. streaming tjenester?
Til top
KennBecher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennBecher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 19:18
Hej Michael

Standen er fin. Jeg fortrækker selv V3'er som efter min mening er et bedre produkt end Duet'en. 
De kan begge styres fra Logitech Controlleren, eller fra IOS med appen fra f.eks. iPeng til Iphone eller Ipad.
Jeg har en forventning om ca. 400-500kr. pr. stk.

Til top
KennBecher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennBecher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 19:21
Min Squeezebox V3 køre fint med Spotify, har ikke prøvet på duet, men mon ikke det også virker.
Til top
Rollen75 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rollen75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 23:31
Byder 400 for Squeezebox V3 (Classic)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 00:18
Kan du uddybe forskellen på Classic og Duet? Kan ikke umiddelbart finde en konkret svar på google. 

Overvejer at give et bud. Skal hovedsageligt bruges til spotify.
Til top
KennBecher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennBecher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 08:01
Til top
KennBecher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennBecher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 08:12
V3 fra Slim Devices var den oprindelige box som Logitech overtog. Den har display og styres enten fra fjernbetjning eller Iphone/Ipod touch/IPad. Den spiller rigtig godt både med og uden ekstern DAC og er ekstrem driftsikker.

Se test her: http://www.trustedreviews.com/Slim-Devices-Squeezebox_Peripheral_review

Squeezebox Duet og Controler er et Logitech produkt med en lille sort box, som kan gemmes væk og en Controller med display, hvor man så kan styre boxen.

Se test her: http://reviews.cnet.co.uk/music-streamers/logitech-squeezebox-duet-review-49296788/

Til top
KennBecher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennBecher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 08:20
Noteret => Rollen75 Squeezebox V3
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hpdahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 18:31
Fejl Embarrassed 


Redigeret af hpdahl - 27-November-2012 kl. 18:41
MVH
HPDahl
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu