|
Sælges; Streaming, Plasma m.m. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa, jeg forstår ikke helt din tekst "hvis medfølger Afhentet"? Der medfølger en fod og selvfølgelig en fjernbetjening. Vi kan sige 600 kroner afhentet - så har jeg skåret 20% af den i forvejen lave pris.
|
||
![]() |
||
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
|
Pokkers
![]() |
||
![]() |
||
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
|
650 afhentet |
||
![]() |
||
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
|
Og så siger jeg tak for handlen :) Super kommunikation hele vejen igennem, og alt var bare tip top, til en virkelig god pris :)
|
||
![]() |
||
|
Jeg siger også tak, god fornøjelse med tv'et :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |