recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges; Streaming, Plasma m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges; Streaming, Plasma m.m.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af rasputin rasputin skrev:

Byder 500 for fjernsynet hvis medfølger Afhentet.

Hejsa, jeg forstår ikke helt din tekst "hvis medfølger Afhentet"?
Der medfølger en fod og selvfølgelig en fjernbetjening. Vi kan sige 600 kroner afhentet - så har jeg skåret 20% af den i forvejen lave pris.
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Jeg har målt op i soveværelset - desværre bliver 42" for bred, tror jeg. Den må max være 75cm bred, og 14 cm dyb med vægophæng. :-)
Pokkers Wink
Til top
capperdude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Jlowe Jlowe skrev:

Oprindeligt skrevet af rasputin rasputin skrev:

Byder 500 for fjernsynet hvis medfølger Afhentet.

Hejsa, jeg forstår ikke helt din tekst "hvis medfølger Afhentet"?
Der medfølger en fod og selvfølgelig en fjernbetjening. Vi kan sige 600 kroner afhentet - så har jeg skåret 20% af den i forvejen lave pris.

650 afhentet
Til top
capperdude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 20:03
Og så siger jeg tak for handlen :) Super kommunikation hele vejen igennem, og alt var bare tip top, til en virkelig god pris :) 
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 20:42
Jeg siger også tak, god fornøjelse med tv'et :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu