|
SÆLGES / TANNOY HØJTALERE / 700.kr |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
PWS87 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil det være muligt at eventuelt at få afsendt med g-porto?
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Ingen tvivl du skal have en anden hund igen, jeg sagde favel til min elskede cairn, Zacco men han blev for syg blind og til sidst kunne han ikke høre, jeg ville bare ikke have hund mere, men er enormt glad for at de 3 andre i familien fik mig overtalt, jeg ville ikke undvære en hund
![]() |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Højtalere & Subwoofer, Reserveret til forzajuve
|
|
![]() |
|
PWS87 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 27 |
Er det solgt?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Sorry nej har ikke kunne hente det endnu.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Betyder det at man kan købe subben stadigvæk?
|
|
![]() |
|
jeg åbner op for bud det står i Herlev & jeg vil helst ikke sende DALI SW12, hvis det kan undgås ellers er det på købers ansvar,den vejer 20.kg og jeg har ikke original indpakning. jeg har bud på 800.kr Incl fragt fra PWS87, men det er for lidt,
|
|
![]() |
|
PWS har sendt dig PM
|
|
![]() |
|
DALI SUB SOLGT.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |