recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Integra DTR-50.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Integra DTR-50.4

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Integra DTR-50.4
    Sendt: 05-Maj-2023 kl. 09:30
Jeg har netop skiftet min 10 år gamle Integra ud med en ny, så den gamle skal videre.

Den spiller stadig helt fantastisk, men oplever periodiske udfald på et par af HDMI-Indgangene.
Der er heldigvis nok af indgange, så man kan sagtens få god brug af den!

Der medfølger fjernbetjening og kalibreringsmikrofon.

Får man Kr. 500 for sådan en eller???

Den skal afhentes i Esbjerg.
Sendes ikke.

Redigeret af Christian H - 27-Maj-2023 kl. 12:09
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2023 kl. 19:05
Øv øv…. Ift. at du ikke ønsker at sendeUnhappy

Har du ikke kassen eller?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2023 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Øv øv…. Ift. at du ikke ønsker at sendeUnhappy

Har du ikke kassen eller?

Nej, kassen er for længst røget ud.

Hvor i landet holder du til?
Det hænder da at jeg kommer uden for Esbjergs bygrænse Smile
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2023 kl. 20:59
Nord for Aalborg 🫣
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2023 kl. 22:04
Jeg er jævnligt i Esbjerg, hvis der brug for transport en del af vejen. Er dog ikke i Ålborg så tit….

Klaus

Redigeret af KlausDM - 09-Maj-2023 kl. 22:04
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2023 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Den spiller stadig helt fantastisk, men oplever periodiske udfald på et par af HDMI-Indgangene.
Der er heldigvis nok af indgange, så man kan sagtens få god brug af den!

Det kan let være kondensatorer på hdmi boardet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2023 kl. 08:44
Jeg er i Aarhus fredag og lørdag i denne uge, så hvis det kunne hjælpe, så kan jeg godt tage den med der.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2023 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Jeg er i Aarhus fredag og lørdag i denne uge, så hvis det kunne hjælpe, så kan jeg godt tage den med der.

Desværre - de dage "er væk" Confused
Til top
Krydolph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Denmark
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krydolph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2023 kl. 11:51
Har du styr på hvilke udgange der virker og ikke virker? Hvor mange er der brugbare? Og er det, det eneste der er galt?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2023 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Krydolph Krydolph skrev:

Har du styr på hvilke udgange der virker og ikke virker? Hvor mange er der brugbare? Og er det, det eneste der er galt?

Det er på Blu-Ray og CBL SAT indgangene jeg har oplevet problemer så vidt jeg husker.
Jeg har selve stikkene mistænkt for at være synderne, da man har kunnet få billede frem igen, ved at holde lidt på selve HDMI-stikket.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2023 kl. 16:35
Der kan ændres på default opsætning af indgange, således at de der virker bliver navngivet som Blu-ray, CBL-Sat osv., så det ingen betydning har for fjernbtj.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2023 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der kan ændres på default opsætning af indgange, således at de der virker bliver navngivet som Blu-ray, CBL-Sat osv., så det ingen betydning har for fjernbtj.
Præcis.

Det er også den løsning jeg har brugt frem til skiftet til ny receiver. 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu