recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges:Panasonic TX-65CX800E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges:Panasonic TX-65CX800E

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1731
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 09:33
Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud?

Wink Altså kan ikke se at der noget galt i at hjælpe andre, tidligere brugere eller ej?!

Redigeret af Pede8000 - 14-Juli-2018 kl. 09:45
Philips 55POS9002 - Apple TV 4K - Cambridge 650 BD - Cambridge 740C - Sony UBP-X700 - Yamaha RX V573

Til top
Annonce

Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 09:38
Hej Hother,

Prøv at kontakte Nørgaard Radio 86642481,

De har stadig en mener jeg, og de er lige lukket som Panasonic forhandler, så jeg tror Kampus kan lave en god handel der.
Get HIFI or die trying c",
Til top
fltk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 8282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

altså også droppe indtægt for recordere

Hvad er det for en indtægt du taler om??

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2
Fantec P2550
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg kan forstå, at der er et par af jer, som har ondt forskellige steder over, at jeg laver en tråd med Kampus´ DBA annonce over salg af hendes TV.

Sagen er den, at Kampus og jeg har handlet flere gange. Jeg har aldrig mødt Kampus, men den kommunikation jeg har haft med hende har hun vist, at hun er et venligt og ærligt menneske. Den type vil jeg gerne hjælpe, uanset hvem de er.

Sagen er endvidere den, at da Kampus ville købe mit Pana OLED, prøvede jeg at finde et Pana 65EZ1000E, f,eks, en demomodel. Eneste problem, de tilgængelige TV af den model er steget en del i pris. Det eneste der åbenbart er tilbage:

"Jamen du vil hjælpe Kampus fordi at hun skal købe dit TV Hother". Nope, jeg hjælper gerne hvor jeg kan. Desuden er købet af mit TV ikke afhængig af salget at hendes TV.

Der er altså ingen fekondek eller andet her. Jeg er meget taknemmelig for alle de muntre og frejdige indlæg, for så behøver jeg ikke at "Oppe" tråden. Tak.

Jeg har ikke ondt nogen steder - JEG mener bare at det er ikke 100% sammenligneligt. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 22183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 11 minutter siden kl. 17:37
Stadig til salgConfused

Tilbage i sommeren 2015 skrev jeg en mini bruger anmeldelse af 55CX800E. Læsestoffet kan I se på siden her:

https://forum.recordere.dk/hothers-setup-2-nu-med-pana-65dx900e_topic124385_page117.html

Jeg var dog så begejstret for TV´et, af 55 tommer udgaven blev udskiftet med et ditto i 65 tommer. Det er det TV som Kampus nu har til salg.

Hvis I har interesse i et køb, så tag kontakt til sælger (data hertil findes i mit første indlæg i denne tråd). Jeg tror ikke at hun bider.

Sony CD afspiller, Sony HT ST5000, Panasonic 4K HDR, B&W Head phones, og Panasonic DMP-UB900.
Til top
Basto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 9 minutter siden kl. 20:39
Men hvor går grænsen?
Mon ikke alle herinde ved at det er til salg nu  ? 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu