|
Slim Wall Mount til Samsung UE46F8005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
DrunkenDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fik mit til ca 500 med levering :)
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Køb slimbeslag i Harald Nyborg. Mener det er 179,- og tv hænger 2 cm fra væggen af.
Har det på mit ældre 6 serie plasma 50" i soveværelset og på mit es8005 55" i stuen. Virker perfekt. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
DrunkenDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Status: Offline Point: 5 |
http://www.computersalg.dk/produkt/1026694/samsung-wmn350m- men kan se prisen er steget lidt... De havde set hjemme i løbet af 4 dage :)
|
|
![]() |
|
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
Jeg havde helt samme oplevelse og brugte en hel aften på at forsøge at få wirebeslaget til at virke, men da jeg kunne se hvor meget det træk skævt i bagbeklædningen på tv'et så turde jeg ikke bruge det id det viste sig også at 46F8005 ikke er lavet til wireophæng, det undre mig iøvrigt lidt at dette lækre 46" hænges op med VESA 200x200. når men jeg endte med at købe et ultra slim vægbelsag fra AV cables og det fungerede og alle nødvendige skruer var med (M8x20mm), jeg måtte dog tilføje to skiver da de øverst skruer var 1 mm for lange. men nu hænger tv'et flot, Vogel har et tilsvarende der vist er lidt lækre i kvaliteten men det er svært at se når tv'et først er oppe. det er et lækkert tv :)
|
|
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|
![]() |
|
starkzp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2013 Status: Offline Point: 3 |
In the WOW Gold
area of Followers of the Hand, all the recipes of the appropriate level rectangle evaluate released in maintaining with default within the Crafting log. The designing abilities are balanced once more whereas permitting the fortunate high-quality amalgamations while not having the multiple perfect Disciplines of the Hand. In the Runescape Gold
same way, within the area of the Followers of the Land, the players become allowed to settle on the product whereas seeking to select up at the collecting purpose. buy your WoW Gold within the most inexpensive value. within the the previously days, the end outcome of collection the efforts was randomised. the buildup log but also requires the records of the RS2007 Gold
names and therefore the positions of the factors that are with achievements collected within the the previously days. Procure ffxi gold from you most dearest on-line betting home within the most inexpensive value as you'll be able to upgrade your personality faster.
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
dude what tha heck?
|
|
![]() |
|
ese ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2014 Sted: Snekkersten Status: Offline Point: 1 |
Jeg havde nøjagtig samme oplevelse. Købte Samsung Wire beslg i HiFi klubben, men det passede ikke.
Har dog monteret tv'et med beslaget, og det trækker lidt skævt. Det sidder ok, men er i tvivl om det holder i længden. Overvejer om man kan benytte Media Mount W5 i stedet, hvis det har flad bagside mod tv? Og ja, det er et lækkert tv :-) /Erik |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |