|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
snip3rdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 23-Juli-2008 kl. 23:05 |
Nu er jeg ved at, bevæge mig ud hvor jeg ikke længere kan bunde, og kan derfor godt bruge lidt hjælp.
Grundet køb af ny lejlighed og nye møbler, har jeg brug for en ny surround receiver. Der er dog et lille problem. Vores nye tv møbel, med tilhørende skuffer til at gemme diverse hifi møbler (Jeg ved godt det er en skam at gemme dem), er meget lav, hvilket gør udvalget en hel del mindre. Helt præcis snakker vi om en højde på omkring de 10-11cm i højden. Den skal bruges sammen med en PS3 og en Samsung LE40M86 fladskærm i et 5.1 setup. Prisklassen ligger på de 3-4 tusinde. Jeg må indrømme at min viden inden for området er begrænset, og setup'et skal også "kun" bruges til at se lidt film med vennerne, spille lidt konsol og høre lidt musik, så vi snakker ikke det store entusiast indkøb. Indtil videre har jeg kigget på en Cambridge Audio 340R, jeg kender dog intet til producenten, men den passer i skuffen, og specifikationerne ser ikke helt dårlige ud. Er der nogen der kan sige lidt om den, eller kender andre, måske bedre receivere i samme størrelse og prisklasse? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
En lille kraftfuld reciever fra Panasonic: http://www.proshop.dk/showProduct.aspx?prodid=130673 Og velkommen til recordere.dk Redigeret af Kampus - 24-Juli-2008 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Kigger lidt selv efter noget lignende, og efter megen kiggen rundt er jeg kommet frem til at det enten er Cambridge eller Panasonic - Kan simpelthent ikke finde andre.
|
|
![]() |
|
snip3rdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jo tak :) Jeg kan ikke helt finde ud af, om den understøtter MPCM over HDMI? Jeg ved ærlig talt ikke hvordan, det ville være skrevet under specifikationer. Ved godt at det måske er ønsketænkning til den pris, men man kan jo altid håbe? Ville jo være rart, at kunne få det "maksimale" ud af mine Blu-Ray film. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det må du lige forklare hvad betyder? En googling af MPCM giver dette svar: Massive Passive Cash Machine. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Kunne M'et stå for multichannel??
![]() ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Går da ud fra snip3rdk ved hvad det er...?
|
|
![]() |
|
![]() |
Præcis. Multi Channel Pulse Code Modulation. |
|
![]() |
|
![]() |
Og det skal bruges til hvad? Hvis det er intern kodning af HD lyd tror jeg du skal kigge langt efter en reciever med de mål
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Præcis. Jeg har heldigvis brugt dagen idag på at, overbevise kæresten om at, receiveren skal stå fremme. Så nu kan jeg godt hoppe et par størrelser op, selvom budgettet forbliver det samme. Så har kigget lidt på Denon AVR-1908. Den opfylder i hvert fald mine krav, og mere til, samtidigt med, at den ikke koster så meget. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja du skal så bare være klar på at den ikke dekoder HD lyd. Der skal du op i AVR-2808. Og så bliver det lige pludselig interessant at kigge på Onkyo, hvor du får intern dekodning til en mindre pris.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg så min PS3 til at klare for mig, så det er ikke noget problem. Men kender du/I ellers noget til den model, sådan kvalitets mæssigt osv.?
Redigeret af snip3rdk - 26-Juli-2008 kl. 00:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |