|
slimsat? |
Besvar |
Forfatter | |
Simo219h
Bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Emne: slimsat? Sendt: 20-September-2011 kl. 12:19 |
Hej
Hvordan fungere sådan en slimsat http://www.strong.tv/tvweb4/index.php?id=1974 Kan man modtage 1w og 5e samtidig skal der noget andet udstyr til? hvordan fungere den frem for en almindelig parabol? skal der ikke købes lnb hoveder osv?
|
|
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
Sendt: 20-September-2011 kl. 13:03 |
Max en position af gangen, vil du modtage flere skal du ha motor på, eller have to op på væggen.
Jeg har en med motor, den fungere fint, i kraftig regn, oplever jeg dog udfald på især HD kanaler, men ellers er jeg ret tilfreds med den, den du linker til har indbygget to lnb'er, altså du kan bruge den til to kanaler på samme position. Redigeret af affer - 20-September-2011 kl. 13:04 |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 20-September-2011 kl. 13:35 |
Det er en fin lille ting, der var ingen problemer med at få lov til at opsætte den på altanen for modtagelse af SKY, den er dog som også skrevet lidt følom over for regn og sne, men den giver en fin modtagelse på SKY, der er ingen grund til at klage over den.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |