|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
||
Hej, jeg har slingbox og 3bredbånd. Jeg oploader hjemmefra med 512 og har en rimelig billed kvalitet på mit 3 bredbånd. Jeg bruger den en del og er endnu ikke blevet smidt af på grund af for stort forbrug. |
|||
![]() |
|||
Sfinksen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
||
Tak for svarene!
Parabol med mere tror jeg nu ikke at det bliver til. En del af øvelsen var at holde det simpelt, så jeg let kan flytte det med, hvis jeg flyttet bopæl nr. 2. Vil overveje 3G-abonnementet, men kan godt se at med en forbrugt upload f.eks. 300 kbps, så rækker de 10 GB ikke til megen TV-kiggeri... Regner foreløbig med at anskaffe mig Slingboxen fra england, da den er noget billigere der. Så må jeg se med internet-abonnementet senere. |
|||
![]() |
|||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
@OHJ-1 > Jeg kan se at du har en Samsung SMT-H3106, jeg kan ikke få
min til at virke sammen med Slingbox. Har du fundet en løsning? Til dem der har mobilt bredbånd, hos mig virker det fint og selvom jeg kommer over 10 GB trafik, så er der ikke sket noget endnu. Til brug på computeren, vil jeg personligt anbefale mindst 1Mbit i upload. Skal man bare se tv på sin mobil, er det rigeligt med 256 Kbps i upload, 512 Kbps kan anbefales - da det giver en smule bedre billede. Hvis man ikke kender sin uploadhastighed, kan man teste den her: http://www.tptest.se/ http://www.speedtest.net/ Ang. køb af Slingbox, så er SHG begyndt at sælge dem: http://www.shg.dk/ Redigeret af Desperate - 20-April-2008 kl. 16:22 |
|||
![]() |
|||
OHJ-1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
||
[QUOTE=Desperate]@OHJ-1 > Jeg kan se at du har en Samsung SMT-H3106, jeg kan ikke få Hej Desperate, Jeg må tilstå at ikke har fået den købt endnu, så jeg kan desværre gi dig "gode fif" til at få den til at tale med 3106 boxen. Men jeg gætte dog på at man, via HDMI, løber ind i HDCP kopi sikrings kredsen, så mon ikke man er nødsaget til at lade boxen løbe ind via scart - bare en tanke, men som sagt så ved jeg det ikke helt! Mvh, Ole |
|||
Samsung LE46M87BD-Harmony 525
Samsung SMT-H3106 HD Digital PS3 60GB - Onkyo TX-SR605 - Focal JMlab ![]() Beosound 9000 + Beoport 2xPenta mkIII 2xBeolab 8000 |
|||
![]() |
|||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
Jeg mener ikke det tekniske, men fjernbetjeningen. Tilslutning fra Samsung til Slingbox Solo er bare via Component kabler. Min Slingbox er tilsluttet min gamle Selector, da Slingplayer har en brugbar fjernbetjening til den. |
|||
![]() |
|||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||
Jeg har set at der er udkommet en Slingbox Pro. Hvad er forskellen ift. den gamle? Saa vil jeg ogsaa gerne hoere om jeg kan bruge den i dette tilfaelde: Mine foraeldre har YouSee med digital box. Skal Slingboxen saa tilsluttes digitalboxen, samt routeren, og saa kabel fra Slingboxen ind i deres TV? Digitalboxen har saa vidt jeg husker kun en antenneudgang og en indgang. De gamle skal jo stadig se TV. Og er det som jeg ser uafhaengigt af det, de ser? Altsaa at vi kigger paa forskellige kanaler? Og den sender vel alle de kanaler som de abonnerer paa? Til sidst, hvor faar man skidtet billigst? Jeg kan ummidelbart kunne finde den gamle udgave.... Paa forhaand tak... |
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Den har nye chips, som skulle gøre signalet en del pænere. Desuden har den Component indgang.
Det er ikke påtvunget at du eksempelvis benytter det alm. tv-kabel. Slingboxen skal bare have et scart-kabel fra Selectorboksen og så kan du styre den (hvis det er en Sagem boks, Samsung er pt. ikke understøttet). Hvis i mangler scart-tilslutninger, så kan signalet køres videre gennem boksen. Se ind og udgange her: http://uk.slingmedia.com/go/slingbox-pro-connections
Den kan eksempelvis købes hos www.shg.dk |
|||
![]() |
|||
Masterbrew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
||
Hey Desperate. Hvordan er din Solo forbundet til 3106'eren?
Jeg har en Pro HD forbundet til en 3106 via component og der er en irriterende trappelignende pixeleringsfejl i højre hjørne af billedet. Ved ikke helt hvordan jeg skal løse det og om det er et generelt problem for Slingboxe der er forbundet til 3106'ere |
|||
![]() |
|||
jydenleif ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||
hej
er der nogen her der ved kom man kan deles om en slingbox. hvis man for eks. har 1 slingcather hver ? mvh leif |
|||
![]() |
|||
Masterbrew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
||
Ikke helt klart hvad du mener. Du kan kun sende én stream fra en slingbox.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |