|
slingbox pro - admin password :-)? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2012 kl. 15:51 |
hejsa, har lige reset min slingbox pro og er admin passwordet bare admin nogen der kan huske det??
ville høre om det ville hjælpe på min slingbox stream og videokvalitet hvis an skifter fra 5mbit i upload til 10 Mbit.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
he he sorry for den første post, der var ikke noget password, men sørme om jeg ikke kan få noget billede på den, lyden er fin men ingen video signal, mon det er yousee der er begyndt at kryptere signalet eller noget i den stil, mon det kan betale sig at prøve en anden box...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |