|
Slingbox pro hd - bedste billede? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jespen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2012 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2012 kl. 22:00 |
Hej,
Jeg har lige købt mig en Slingbox pro hd, og hvis jeg har forstået det ret så får man bedst signal via komponent eller s video? :) Så jeg mangler en set up box (tror jeg det hedder?) der kan tage komponent eller s-video - nogen der har et bud på hvad jeg skal vælge? Ville sætte stor pris på noget hjælp, da jeg er ret meget på bar bund :D Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil helt bestemt sige komponent...
Hvilken tv udbyder skal det igennem. |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hej,
Tak for det hurtige svar. Får tv via antenneforening. kan se jeg fik formuleret mig dårligt i min første besked - mit spørgsmål går egentlig ud på om nogen har et bud på hvilken box jeg skal købe så jeg kan bruge komponent eller s video :)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
En denver dvb-c 109 tror jeg den hedder, men er ikke helt sikker
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg bruger yousee box, men den er jo lidt dyr, men læs her for at lære lidt
http://www.pcworld.dk/art/200604/test-slingbox-pro-hd-giver-dig-suveraent-tv-paa-ipad-en nils
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Du skal blot sikre dig at det er en boks som er kompitibel med Slingplayeren rent IR-mæssigt. Dvs. så du kan fjernstyre den - skifte kanal osv.
Du kan hente en profil til bla. Bluetinum DVB-C tuneren. Den har jeg selv benyttet. Nu benytter jeg dog en Zaptorboks, som også virker fint. |
|
![]() |
|
Jeg har 4 yousee bokse, men den vil kun overføre lyden nu har jeg købt den boks de anbefaler i den artikel, håber det hjælper
|
|
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Du får bedst kvalitet med component - ikke composite.
|
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Havde samme problem med min Yousee boks (med HDD) og Slingbox Pro HD. Dette skyldtes at jeg benyttede boksen samme med et gammelt analog TV forbundet til boksen med et SCART-kabel. Under Scart indstillinger, havde jeg valgt "RGB". Da jeg ændrede dette til Composite, så fik jeg også billede på min iPad 2.
Billedet er suveræn på iPad'en, men jeg ikke er helt tilfreds med lyden, da der er lidt støj på (støjen er der ikke, når jeg bruger min PC).
Har du problemer med lyden?. Har prøvet at ændre billedekvaliteten til SD og så er lyden ganske fin, men det er billedet så sjovt nok ikke
![]() |
|
![]() |
|
okay hvor vælger jeg det henne på boksen
min boks er tilsluttet et ok nyt tv, men hvordan har du koblet boksen til din slingbox, via component ?? Redigeret af forzajuve - 24-Marts-2012 kl. 11:42 |
|
|
|
![]() |
|
tror den var slået fra i min component indstilling.. hmm må have fat i pro hd udgaven igen....
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |