|
Slingbox pro hd - bedste billede? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På fjernbetjenining vælg Menu - Indstillinger - Lyd & billede - SCART...sikre dig at indstillinger herunder er som følger:
TV SCART signal: Composite
TV format: 16:9
VCR SCART signal: Composite
Gem indstillingerne...
Sikre, dig bagefter at HDMI & Component (Menu - Indstillinger - Lyd & billede) er som følger:
HDMI: Til
Component: Til
Opløsning: 1080i
TV format: 16:9
HDMI farve: RGB
Ja, jeg har forbundet min Slingbox via component kablerne til YouSee boksen.
|
|
![]() |
|
Jespen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2012 Status: Offline Point: 9 |
Hej,
Tak for de mange svar - dejligt man kan få noget hjælp her :) Vil i så anbefale at jeg køber denver-dvbc-109hd boksen til min Slingbox pro hd? Og så har jeg lige et sikkert meget dumt spørgsmål, men: Virker yousee boksen kun til folk der får tv via yousee?
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
ja til yousee box
Redigeret af Niller55 - 24-Marts-2012 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Jeg har den denver box til salg for 200 kroner herinde, hvis du vil have den... koster 450 for ny.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jespen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2012 Status: Offline Point: 9 |
@Niller55 tak for svaret
@forzajuve tak for tilbudet, men er der ikke kun composite i den egentlig? @alle andre kom gerne med bud på en box med component eller s-video :)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
jo det er composite.... og s-video....
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |