recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox pro hd - bedste billede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox pro hd - bedste billede?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

okay hvor vælger jeg det henne på boksen

min boks er tilsluttet et ok nyt tv, men hvordan har du koblet boksen til din slingbox, via component ??

På fjernbetjenining vælg Menu - Indstillinger - Lyd & billede - SCART...sikre dig at indstillinger herunder er som følger:
TV SCART signal: Composite
TV format: 16:9
VCR SCART signal: Composite
Gem indstillingerne...

Sikre, dig bagefter at HDMI & Component (Menu - Indstillinger - Lyd & billede) er som følger:
HDMI: Til
Component: Til
Opløsning: 1080i
TV format: 16:9
HDMI farve: RGB

Ja, jeg har forbundet min Slingbox via component kablerne til YouSee boksen. 

Til top
Jespen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2012
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:05
Hej,

Tak for de mange svar - dejligt man kan få noget hjælp her :)

Vil i så anbefale at jeg køber denver-dvbc-109hd boksen til min Slingbox pro hd?

Og så har jeg lige et sikkert meget dumt spørgsmål, men: Virker yousee boksen kun til folk der får tv via yousee? 
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:22
ja til yousee box

Redigeret af Niller55 - 24-Marts-2012 kl. 12:23
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:24
Jeg har den denver box til salg for 200 kroner herinde, hvis du vil have den... koster 450 for ny.
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Jespen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2012
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 14:32
@Niller55 tak for svaret

@forzajuve tak for tilbudet, men er der ikke kun composite i den egentlig?

@alle andre kom gerne med bud på en box med component eller s-video :)
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 14:50
jo det er composite.... og s-video....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu