|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:21 |
Hejsa,
jeg tænkte på at købe sådan en fætter fra USA via E-Bay
SLINGBOX PRO HD SB300-100
Før jeg køber vil jeg lige tjekke
3 spørgsmål,
1. kan jeg forvente at blive ramt af told på købet? hvor meget??
2. Vil skidtet virke i en dansk stikkontakt eller skal jeg ud og købe en adapter?
3. Forhandles den i Europa??
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Jeg kan svare på det første. 25% + 155,- til postDK for at kradse pengene ind. Har dog lige hørt at postDK vil sætte prisen op, men ved ikke hvornår eller til hvor meget.
Og regn med at den bliver fanget i tolden. Skat har lige iværksat en opgradering af undersøgelse af pakker fra udlandet, og USA var i forvejen et af de lande der lå på 99% undersøgelse.
Hvor meget du så sparer, + evt. garantirep. eller ombyt bliver dyrt.
Red.: Prøv at kontakte salg@shg.dk da de sælger dem. De har dog ikke SB300-100 på programmet, men det vil da være oplagt at spørge dem. Redigeret af justrace - 06-Januar-2010 kl. 21:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |