recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - slingbox pro kun lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

slingbox pro kun lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: slingbox pro kun lyd
    Sendt: 24-Marts-2012 kl. 10:27
Er godt nok frustreret hvorfor kommer der kun lyd fra yousee boksen og ud til pc´en hvor slingplayer er installeret....

nu har jeg så købt en denver dvb-c 109 hd da jeg troede det kunne afhjælpe problemet, men der skal et nyt antennekabel til, da dem jeg har på yousee boksen ikke duer med dette kabel.....

nogen der har det til at køre bare via jeres yousee boks og hvordan...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:40
Du er da lidt uheldig Confused - prøv at rode med menu - indstillinger - lyd og billede på yousee box

nils 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:54
jeg har besluttet at købe en pro hd, fik det til at du med den denver dvb-c .. men vil gerne have så god kvali som muligt så prøver at få fat på en pro hd, de koster dog 1.700 av av.... og de er ikke til at købe brugt i øjeblikket.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 13:28
Nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge HD modelen den til, men skal du bruge den uden for hjemmet skal du helt op på 3 til 5 MB i upload for den bedst mulige kvalitet..

Nils

Redigeret af Niller55 - 24-Marts-2012 kl. 13:31
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 13:29
jeg har 5 mbit i upload, og det skal bruges i sverige hvor internettet også er super hurtigt...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 13:30
den model jeg har , har desværre kun composit, kunne godt tænke mig at bruge component...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 14:39
OK - held og lykke med det. Det ville da være fint at høre hvis du får det til at virke med en HD box og yousee box og hvor god kvalitet det er, jeg har nemlig aldrig set det i nu - med det setup. Jeg selv bruger en slingbox solo, yousee HD box som er tilsluttet via scart og det funker fint til mit forbrug på både mac og android telefon. jeg har lavet det samme setup til en ven som bor i Sverige fra hans lejlighed i KBH og han er fint tilfreds - han har så sat en ældre bærbar mac op til sit tv i sverige og det køre bare..

Nils
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 16:55
Hvordan er kvaliteten med hensyn til fodbold... det her skal nemlig også til Sverige, og min kammerat vil gerne have det over på sit tv, men ved ikke hvordan det bliver med en iPad til tv... men det skal prøves...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 18:51
Hvordan er kvaliteten med hensyn til fodbold...

Det er jo svært at svare på - men han vil gerne have det bedre, han har så kun 1 MB i upload og vil ikke betale for mere, men bare lige der ville det hjælpe meget at sætte den op til 2 eller 3  i upload - men han kan se fodbold og så er han glad. Du kan jo teste det selv, der er ingen forskel på at gå over til naboen eller sverige/USA eller andre steder, bare man har de samme forhold..
Som du selv kan regne ud så må en slingbox HD med 5 MB i upload bliver bedre - det er derfor jeg er lidt nysgerrige - Hvor meget bedre ? - Du må lige give mig dit password en time når du får det op og køre så jeg kan hvor stor den er.. ;-))

Man kan jo se hjemme på sit egen netværk hvor godt det er, fordi der køre det med ca 5MB i upload.

Nils

Redigeret af Niller55 - 24-Marts-2012 kl. 18:58
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 19:07
Jeps det vil jeg gøre....

Bliver også lidt spændende om det duer fint med iPad koblet til tvet enten trådløst eller kablet...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu