recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox PRO Problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox PRO Problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tjalfe7H Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2012
Sted: Kokkedal
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tjalfe7H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox PRO Problemer
    Sendt: 25-September-2012 kl. 22:37
Hvordan får man video signal ? Jeg har en Yousee boks SAGEM hvor der er 2 scart stik og jeg har forsøgt at forbinde Slingboxen med Composit via en adapter som forskrevet i Quick guiden. Men får intet signal. Har forbindelse via intetnettet og kan se slingboxen, men ikke noget video signal ?? Er ved at kaste den ud af vinduet, syntes jeg har prøvet alt. Læser så i en gammel artikel at PC planet har opgivet at bruge yousee bokse, hvad gør man så? Håber virkerlig at nogen kan hjælpe?
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 09:52
Kan måske være at du skal ind i sagem boxen indstillinger og gøre noget der, jeg ved det funker fordi min ven bruger den sagem box - godt nok med en slingbox solo - men ellers smut ned hos Harald og køb deres box til ca 500 kr. den funker, og så du jo også det fulde udbytte af at du har en slingbox Pro ( går ud fra at vi snakker om den nye slingbox pro hd og ikke den helt gl pro )

nils

Redigeret af Niller55 - 26-September-2012 kl. 09:53
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu