|
slingbox + yousee + betaling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 13:59 |
hejsa, nogen der har en yousee forbindelse og en rigtig god internet hastighed...
jeg efterlyser en venlig sjæl som imod betaling af noget af internetforbindelsen, vil hjælpe med at teste hvordan sådan en slingbox pro hd, fungerer på f.eks fibernet kontra min egen yousee bredbånds forbindelse... jeg har en yousee box, og slingboxen og en slingcatcher... så hvis nogen f.eks har fibernet f.eks 40/40 så ville jeg gerne spæde til internetforbindelsen... Kan godt forstå hvis folk ikke vil, men skulle lige spørge
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
simsalabim ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en 20/20 fiberforbindelse, en slingbox og en satmodtager.
Hvad vil du undersøge. Jeg har ikke Yousee eller kabelTV men gammeldags antenne på taget (+ sat)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
jeg ville have haft undersøgt, om man kunne bruge 2-3 slingboxe på en fibernetforbindelse, og så ville jeg se hvordan signal kvaliteten ville være på henholdsvis ipad til tv vs. pc til tv - vs slingcatcher til tv..
og især hvordan HD signaler vil blive modtaget via fibernet -
|
|
|
|
![]() |
|
simsalabim ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Jeg vil gerne hjælpe. Hvad skal jeg gøre.
|
|
![]() |
|
hvor i landet bor du... og hvilken sat forbindelse har du ??
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg bor i Valløby ved køge og har CanalDigital og tyske sat HD kanaler
|
|
![]() |
|
Ok, kigger lige på det...
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |