recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 20:18
Det har været nævnt tidligere i gamle tråde at Denver boxen fungere fint sammen med Slingbox Pro-HD, men at man selv skal download og indlæse fjernbetjenings koderne, prøv at søge i de gamle tråde her på recordere.
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 22:19
Det kan fint lade sig gøre, kører selv med samme setup.
Til top
MoellerClaus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2013
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MoellerClaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 17:10
Jeg kan bekræfte at det kører fint (HD video) med min DENVER 110HD fra Harald Nyborg og med Slingbox500.
Desværre er lyden ikke synkroniseret med billedet (ses tydeligt når en taler). Jeg har mistanke til Denveren simpelthen ikke sampler hurtig nok eller det er ikke lykkedes mig at indstille noget forkert. Har andre som bruger Denver fra Harald NYborg samme problem eller fået det løst?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu