|
Slingbox |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har været nævnt tidligere i gamle tråde at Denver boxen fungere fint sammen med Slingbox Pro-HD, men at man selv skal download og indlæse fjernbetjenings koderne, prøv at søge i de gamle tråde her på recordere.
|
|
![]() |
|
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
Det kan fint lade sig gøre, kører selv med samme setup.
|
|
![]() |
|
MoellerClaus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2013 Status: Offline Point: 4 |
Jeg kan bekræfte at det kører fint (HD video) med min DENVER 110HD fra Harald Nyborg og med Slingbox500.
Desværre er lyden ikke synkroniseret med billedet (ses tydeligt når en taler). Jeg har mistanke til Denveren simpelthen ikke sampler hurtig nok eller det er ikke lykkedes mig at indstille noget forkert. Har andre som bruger Denver fra Harald NYborg samme problem eller fået det løst? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |