|
Slingbox |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan bruge en ekstern tuner, og et kina kabel der konverterer tunerens hdmi-udgang til component, hvis du ikke kan finde en boks med de rette udgange.
Vær obs på at slingbox 350, og m1 er udgået, så det nuværende line-up består af Slingbox m2 og 500. Kun 500 har wifi, så din forbindelse til slingboksen skal være kablet. Bruger selv tlf eller pc forbundet til tv'et til at vise indholdet, da der er en fejl på Chromecast app'n, som jeg ikke kan udbedre. |
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Du kan købe en Amazon Fire-tv stick til $40, aner ikke hvad den koster i EU, hvis du vil have en dedikeret enhed til at modtage signalet fra din Slingbox
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg tror ikke helt du er klar over hvad du skal bruge når du vil lave det slingbox system, det kan hurtige løbe op - det er jo ikke nok bare at købe en slingbox, du skal både have en digital box også og en modtager i sommerhuset - jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare vælger den nemme løsning og billigst og nok også den bedste med en chromecast og telefon - det komme ikke mig ved hvorfor du ikke vil bruge en telefon eller tablet/ipad - men hvis det er penge - så kan du bare købe brugt telefon ( 300 kr ) eller tablet hos harald nyborg til en 300 kr og så yousee play på - du behøver jo ikke købe et telefon abn. til telefon/tablet, den skal jo bare bruges som remote
Redigeret af Niller55 - 27-Marts-2016 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, det virker underligt ikke at gøre det, når nu det der kræves allerede haves. Vi også tro at kvaliteten er bedre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Forklaringen er fundet på YS forummet. Den er at den anden halvdel ikke vil brugd en telefon som Remote, men kun TV Remoten til det hele. ![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
Hej.
Hvis det er tilfældet kan jeg nu ikke se forskel på at bruge remoten på Amazon Fire-tv stick til at skifte kanaler på Slingboks systemet eller at bruge en MCE Remote til at skifte kanaler på Intel enheden hvis man vælger Yousee på Farten. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Marts-2016 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
Der skrives på YS forummet: Jeg streamer allerede YouSees kanaler en gang imellem via min Chromecast. Men kæresten vil ikke have ulejlighed med at bruge computer, telefon og andet i sommerhuset. Hun vil have et TV, som hun tænder og slukker og styrer med en alm. fjernkontrol. Det formoder jeg kan lykkes med en Slingbox og en Slingcatcher. Er det forkert. |
|
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Hvordan er kvaliteten af slingbox på fx et 40" TV? Er det til at holde ud at se på?
Redigeret af DanishBacon - 27-Marts-2016 kl. 16:12 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Ja - sådan da ! - Har selv haft en slingbox til et 40" - men hvis jeg skulle sige noget i % så vil yousee play være 50- 60 % bedre end slingbox
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
Hej. Man kan opgså gøre som os. Vi ser aldrig Flow TV i vores feriebolig. I stedet bruger jeg Jeppo's DR Downloader til at hente nogle af de programmer vi tror at vi måske vil se. Det kan enten ske hjemme eller mens vi er i ferieboligen. http://jeppo.dk/downloads/ Jeg ligger normalt optagejserne over på en 32 GB USB stik. Det er nok, for vi når ikke at se alt. Men man kunne også bruge en USB Harddisk. Og afspilningen sker alene ved hjælp af TV'et Remote. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Marts-2016 kl. 16:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |