recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der er en løsning fra Viasat der måske kan bruges, men det er så igen via en extern enhed.

Hej.

Hvis man skal se SAT Tv uden en ekstra boks skal man nok kigge på Canal Digital, da det så er muligt at bruge et abonnement kort i et CA modul, hvis man har et godkent TV:

https://www.canaldigital.dk/kundeservice/sporgsmal-og-svar/udstyr/Godkendte-tv/

Problemet er at hvis man ønsker at sende SAT TV signalet over internettet til sin hjemme adresse. Det skal nok ske fra en Separat SAT Modtager Boks.
Men der findes mulighed for Multiroom, hvor man kan få en ekstra SAT modtager til sin Slingboks.

Klik på 'TV i flere rum på et tv-abonnement'

https://www.canaldigital.dk/kundeservice/dine-fordele/

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 28-Marts-2016 kl. 14:17
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af Vocalisten Vocalisten skrev:

Bare irriterende at måtte konstatere, at jeg er kørt fast......

Nu står den så på møjsommelig bearbejdelse af kæresten...:-( 
Tja, det kan blive noget af en opgave Smile
Held og lykke med foretagendet. 

P.S.: Jeg fik egentlig ikke svar på spørgsmålet om dine internet forbindelser, selv om det måske kan være ligegyldigt for nuværende? Wink

Mvh. JørgenT
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

TV2 ude fås som tillæg for Kr. 10/måned.

lyder da genialt.... gør man det inde på deres hjemmeside
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 16:05

Aner det ikke, da jeg ikke bruger det selv, ringer altid til dem når noget skal ændres i stedet for at gøre det via hjemmesiden
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 16:20
Ringer bare, men det er nu 5 kr. hos mig.

http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/kommunikation/nyhedsservice/nyheder/2015/tag_tv2_med_dig_ud_af_huset.aspx
Til top
Vocalisten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Januar-2007
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vocalisten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 16:51
Sorry Jørgen.

Er ikke helt klar over, hvad jeg har.
Men mit Telia-abonnement i sommerhus siger:
"Op til 10 Mbit- Minimumshastighed 5 Mbit. Upload op til 1 Mbit."

Kan dælme ikke finde ud af, hvor meget jeg har herhjemme....:-(
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 16:54

Mener der på et tidspunkt blev skrevet 10 kroner, nå det er så lidt billigere, men det kan så åbentbart ikke fås hvis man kun har grundpakke, eller anden pakke hvor der ikke indgår en anden TV2 kanal.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 16:58

Sorry Jørgen.

Er ikke helt klar over, hvad jeg har.
Men mit Telia-abonnement i sommerhus siger:
"Op til 10 Mbit- Minimumshastighed 5 Mbit. Upload op til 1 Mbit."

Kan dælme ikke finde ud af, hvor meget jeg har herhjemme....:-(

Brug en Speed tester. Du må da vide hvad du betaler for, det kan også ses på Mit You See.
Til top
Vocalisten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Januar-2007
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vocalisten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 17:20
Kan ikke finde det på mine regninger, som iøvrigt hører under TDC.
Men en speedtest viste:
Upload: 1,68 Mbps
Download: 7,05 Mbps
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 17:30

Kan ikke finde det på mine regninger, som iøvrigt hører under TDC.
Men en speedtest viste:
Upload: 1,68 Mbps
Download: 7,05 Mbps
Hm ... det lyder for mig som at det ikke er et Yousee bredbånds abonnement på kabel TV, men et telefon ADSL abonnement?
Og med den upload speed bliver det et sølle resultat med en Slingbox vil jeg mene. Confused
Yousee web TV mener jeg kræver man har bredbånd hos samme, eller husker jeg forkert?

Og Telia abonnement, kan det bære et Yousee web TV eller Slingbox download (hvor mange MB download pr. måned) ? 

Mvh. JørgenT
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 17:31

Det vil jeg ikke kalde for internet, det må nærmere være intet net, det er sgu ikke meget, og det kan i hvertfald ikke bruges til en Slingbox, det er alt for langsomt.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 17:46
Det ved jeg nu ikke - det gode ved slingbox er at hvis du er i udlandet på et skod hotel så med 2 mbpc så får du altid noget ned - ikke godt, men noget - modsat yousee play hvis du er i udlandet med en vpn og en 2 mbpc - så er det ikke sikkert det virker..
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu