|
Slingbox |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Hvis man skal se SAT Tv uden en ekstra boks skal man nok kigge på Canal Digital, da det så er muligt at bruge et abonnement kort i et CA modul, hvis man har et godkent TV: https://www.canaldigital.dk/kundeservice/sporgsmal-og-svar/udstyr/Godkendte-tv/ Problemet er at hvis man ønsker at sende SAT TV signalet over internettet til sin hjemme adresse. Det skal nok ske fra en Separat SAT Modtager Boks. Men der findes mulighed for Multiroom, hvor man kan få en ekstra SAT modtager til sin Slingboks. Klik på 'TV i flere rum på et tv-abonnement' https://www.canaldigital.dk/kundeservice/dine-fordele/ Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 28-Marts-2016 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() Held og lykke med foretagendet. P.S.: Jeg fik egentlig ikke svar på spørgsmålet om dine internet forbindelser, selv om det måske kan være ligegyldigt for nuværende? ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
lyder da genialt.... gør man det inde på deres hjemmeside
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Aner det ikke, da jeg ikke bruger det selv, ringer altid til dem når noget skal ændres i stedet for at gøre det via hjemmesiden |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Ringer bare, men det er nu 5 kr. hos mig.
http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/kommunikation/nyhedsservice/nyheder/2015/tag_tv2_med_dig_ud_af_huset.aspx
|
|
![]() |
|
Vocalisten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Sorry Jørgen.
Er ikke helt klar over, hvad jeg har. Men mit Telia-abonnement i sommerhus siger: "Op til 10 Mbit- Minimumshastighed 5 Mbit. Upload op til 1 Mbit." Kan dælme ikke finde ud af, hvor meget jeg har herhjemme....:-( |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Mener der på et tidspunkt blev skrevet 10 kroner, nå det er så lidt billigere, men det kan så åbentbart ikke fås hvis man kun har grundpakke, eller anden pakke hvor der ikke indgår en anden TV2 kanal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Brug en Speed tester. Du må da vide hvad du betaler for, det kan også ses på Mit You See. |
|
|
|
![]() |
|
Vocalisten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Kan ikke finde det på mine regninger, som iøvrigt hører under TDC.
Men en speedtest viste: Upload: 1,68 Mbps Download: 7,05 Mbps |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Og med den upload speed bliver det et sølle resultat med en Slingbox vil jeg mene. ![]() Yousee web TV mener jeg kræver man har bredbånd hos samme, eller husker jeg forkert? Og Telia abonnement, kan det bære et Yousee web TV eller Slingbox download (hvor mange MB download pr. måned) ? Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
Det vil jeg ikke kalde for internet, det må nærmere være intet net, det er sgu ikke meget, og det kan i hvertfald ikke bruges til en Slingbox, det er alt for langsomt. |
|
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Det ved jeg nu ikke - det gode ved slingbox er at hvis du er i udlandet på et skod hotel så med 2 mbpc så får du altid noget ned - ikke godt, men noget - modsat yousee play hvis du er i udlandet med en vpn og en 2 mbpc - så er det ikke sikkert det virker..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |