|
Slør på tv/blu-ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2012 kl. 21:44 |
Ohøj ude i landet, håber at I måske kan hjælpe mig med mit lille problem her, som egentligt er et ret træls problem.
Har som andre valgt at købe Volbeat - Live from beyond.... på blu-ray. Men har et problem der irritere mig, som kan ses af disse billeder Nu er det ikke noget jeg synes jeg har lagt mærke til, sker på andre dvder/blu-ray, og synes umiddelbart heller ikke at dette "slør" var der da jeg så lidt af denne blu-ray hos nogle venner, som også bruger en ps3 til at afspille, de havde dog et nyere tv. Hvad kan dette skyldes?
Redigeret af MrVolbeater - 18-Januar-2012 kl. 21:59 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linkne markerer som aktive, men de virker ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der er for mange skråstreger i starten
Redigeret af Kampus - 18-Januar-2012 kl. 21:52 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Virker fint her.
Jeg havde også problemet for mange år siden. Det var særligt udtalt i åbningsscenen på Das Boot. Efter skift af PS2 til en "rigtig" DVD afspiller (Hitatchi) forsvandt problemet. Det er nok budget-billed-behandlingenhed, der sidder i din skærm ift. din vens.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |