recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sløret syn på venstre øje i VR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sløret syn på venstre øje i VR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peoke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sløret syn på venstre øje i VR
    Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 17:38
Hello

Jeg er lidt i tvivl om dette emne hører til her eller i "Teknik & Teori"? :)

Håber der er en der kan hjælpe her. Jeg har problemer med at fokusere på mit venstre øje når jeg har et VR headset på. Jeg ejer både Oculus Quest 2 og PSVR, men jeg oplever problemet begge steder.

Jeg har nedsat syn på mit højre øje, men jeg har normalt ingen problemer med det venstre. Jeg var forbi en optiker idag. Han kunne bekræfte at jeg har 100% syn på mit venstre øje. Han undersøgte mig på kryds og tværs, men det lykkedes ham ikke at finde en forklaring.

Jeg har forsøgt at google mig frem til et svar, men det virker ikke rigtigt til at der er andre der oplever det samme. Flere foreslår at det er headsettet der ikke er indstillet korrekt, i forhold til afstanden mellem mine pupiller. Men jeg oplever også problemet hvis jeg lukker mit ene øje, så det er altså ikke det der er skyld i det.

Er der nogen der har et godt forslag?
But did you die?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu