|
Sluk TV med appletV via iPhone app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2018 kl. 18:39 |
Jeg har et LG B7 TV og et AppleTV 4k, og jeg er meget glad for dette setup, men jeg har et problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Med den fysiske fjernbetjening til AppleTV'et kan jeg nemt slukke tv'et, men når jeg bruger Apples remote app til iPhone, så kan jeg ikke slukke TV'et. Men jeg kan fint tænde tv'et med Apples remote app til iPhone. Det skyldes sandsynligvis, at den fysiske fjernbetjening til AppleTV'et slukker tv'et med infrarød, hvor Apples remote app til iPhone skal slukke via HDMI, og det kan tv'et ikke. Ved I om det er muligt at lave det sådan, at jeg kan slukke TV'et med Apples remote app til iPhone?
|
|
![]() |
|
astroturf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2017 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke HDMI CEC på ATV4? Hvis du kører over HDMI, skulle dit fjernsyn gerne slukke når du slukker dit ATV4.
|
|
Dut
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det synes jeg også det burde, men det gør det ikke :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |