recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slukke projektoren eller.. ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlukke projektoren eller.. ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2011 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

Jeg slukker ihvert fald min , hvis der går 45 min før jeg skal bruge den igen , det tager vist 5-10 min at opvarme pæren rigtigt inden man skal se film , men nu er jeg ikke ekspert indenfor området , men det som jeg har hørt er vigtig er at man slukker den rigtigt, dvs lade pæren køle ned inden man f.eks hiver stikket ud hvis man gør det,  der sidder jo også en blæser i projektoren som køler den ned når man slukker den , også derfor vigtig man ikke bare tager strømmen Smile

Ved nu godt det ikke var det du spurgte om , men ville lige have det med.

med venlig hilsen Kim 
Moho skrev : De gamle projektorer til Diapositiver eller smalfilm, jeg mener der her stod det skulle stå og køle af. Med blæseren kørende. Så mon ikke man bør sikre sig også HER!
.
Moho er jo netop det jeg skriver , at man ikke bare skal hive stikket ud , men lade den køle ned , lade blæseren gøre sit arbejde indtil den er tavs inden man hiver strømstikket ud. 

Redigeret af skyeagle - 01-August-2011 kl. 16:22
Med Venlig Hilsen Kim
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu