|
Slukke receiver og tv med atv4 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm prøvede alternative veje:
Apple tv 4 direkte i tv Fra apple tv 4, sendes lyden til apple tv 3, således at billede går direkte til tv og lyd til atv3, som er tilsluttet receiver. Så kan jeg styre volume og slukke og tænde alle dele. Desværre kun i stereo. Så kunne jeg lige så godt smide atv4 direkte i tv´et for så virker det lige sådan. Sguda mærkeligt. Enten er det mit tv der driller eller også er det min receiver.. Det mærkelige er bare, at undlader jeg atv og kun kører tv og receiver, så kan jeg fint gøre brug af CEC. Så tænder og slukker receiver og tv fint. Men når min ps4 og atv4 tilsluttes systemet så går der kuk i det |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |