Hej med jer
Jeg vil lige høre, om en af jer ligger inde med svaret på mit spørgsmål

Jeg har for ikke længe siden modtaget min Sagem ITD84 HD set-top boks fra Boxer, så jeg kunne se Boxer på mit PX70.
Jeg blev dog hurtig træt af det med flere fjernbetjeninger og bestilte for nyligt en Harmony One, som er virkelig lækker

Mit problem ligger i at slukke min settop boks ordentlig ved hjælp af "mine aktiviteter" på Harmonyen. På den originale fjernbetjening, som medfulgte Sagem boksen (og på Harmonyen, hvis man vælger at betjene Sagem boksen under komponenter) skal man trukke to gange på sluk før den er "klar" til at starte op igen. Altså hvis jeg trykker på sluk mens Sagem boksen er tændt slukker den og viser derefter klokken samt et rødt lys, som lyser på fronten. Trykker jeg så på tænd/sluk igen (hvad man jo normalt vil gøre for at tænde den) er det som om, at den bare går i en endnu "dybere" standby og herefter slukkes den røde lampe. Det er først når den er i denne dybe standby, at den tænder efter det næste tryk.
Altså skal man "slukke" to gange før den er klar til at tænde igen. Problemet er bare, at når jeg vælger at slukke for aktiviteten med min Harmony slukker den også fint for både boks + fjernsyn, men boksen hænger nu i en mellemting mellem slukket og tændt. Vil jg så se tv vælger jeg selvfølgelig "se tv", men ved at gøre dette går boksen jo bare i den dybe standby!
Er der nogle som har en ide til en løsning eller der er måske andre, som har andre komponenter, som opfører sig på samme måde?
- Nicolai