recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slukket router = intet internet!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slukket router = intet internet!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 09:12
@ jahafa: Jeg ikke skal opsætte noget ved genstart og sådan skulle det også gerne virke for dig. Internettet her er minimum klar samtidig med at computeren er færdig med at boote op. (1-3 min)
Til top
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Status: Offline
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 09:44
Til pdrhan:
 
Yousse "sender vel ikke bare noget", der skal vel betales for den løsning du omtaler?
 
JH
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af jahafa jahafa skrev:

Til pdrhan:
 
Yousse "sender vel ikke bare noget", der skal vel betales for den løsning du omtaler?
 
JH


Nej, intet kommer gratis i vore dage. Og da SLET ikke fra YouSee.

Jeg har sagt mit internet op, og bruger min tlf som modem. Det virker hver gang, kan tages med hvorhen du lyster og er gratis. (i den forstand at jeg har 6 GB data i mit abonnement)

Eneste ulempe er det "kun" er en 3 mBit forbindelse. Men det er rigeligt til mit forbrug, og kan endda trække at spille over nettet.

Rasmus Smile
Til top
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Status: Offline
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 09:58
sorry pdrhan.
 
Jo de sender det bare til mig, kommer i morgen og koster gratis :-)
 
JH
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 11:11
Jeps nemlig! Min sendte de også gratis
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 16:57
Har også lige bestilt en - var også gratis, så må jeg se om jeg kan få skidtet til at virke.
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu