|
Slut med Panasonic Media Center app |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du må have misforstået noget... IR-blasteren har intet med appen at gøre, men svarer til en universalfjernbetjening - i stedet for den normale, som jo stadig virker, når du vil starte en optagelse. Fordelen er blot, at du via wifi kan styre den udefra.
Redigeret af longjohn2 - 26-April-2023 kl. 11:19 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
har du et link til dette produkt
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og du har stadigvæk ikke svaret på hvordan man ser programmeringen med wifi meget remote hjemmefra?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan fortælle, hvordan jeg gjorde på den app-løse LG Recorder, jeg havde (inden streaming gjorde den overflødig). Kan forestille mig, at det samme må være muligt på en Panasonic - der skal bare være en Rec-knap..
Første brugte jeg IR-blasterens learning-mode til at kopiere min LG-fjernbetjening, så jeg kunne tænde LG'en samt starte og stoppe en optagelse med de samme IR-signaler. Tænd+Rec. og Stop+sluk blev lavet som makroer i appen. Med IR-blasteren forbundet til mit wifi, så jeg kunne simulere fjernbetjeningen på distancen. For at programmere en optagelse brugte jeg IFTTT-appen (i nogle blaster-apps er lignende funktion indbygget), som på et givent tidspunkt aktiverede blaster-appen og udførte den første makro for at sætte optagelsen i gang - og ved ønsket sluttidspunktet udførte den anden makro. Jeg gav den altid et kvarter ekstra i hver ende, hvis programmet skulle være forsinket. Men det skulle jeg nu også hvis jeg blot sad hjemme ved skærmen og planlagde en optagelse. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |