recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med ZZ Top.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med ZZ Top.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slut med ZZ Top.
    Sendt: 28-Juli-2021 kl. 21:34
Så er det desværre slut med mere musik og flere optrædener fra ZZ Top. Bassist Dusty Hill er i nat sovet ind, i sit hjem i Texas. Så dem på Jelling Musik Festival i '19.



Redigeret af Flippo - 29-Juli-2021 kl. 13:03
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2021 kl. 22:00
Det var en skam
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 00:17
Jeg synes da ikke, at der står noget som helst om at ZZ Top stopper.
De forventes at aflyse en forestående koncert i lyset af dødsfaldet, hvilket er forståeligt, men der er da så vidt jeg ved ikke truffet beslutning om at bandet stopper.
I øvrigt tænker jeg at bandet vil fortsætte touren som en hyldest til Dusty.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 05:51
Jeg synes man skal passe på med forudsigelser af den slags.

Der er ingen der ved hvad fremtiden byder på.

Det vil tiden vise.

ZZ top var en del af mit lydtapet gennem mine ungdom. Jeg bruger dem stadig som køremusik, på lange ture.

Rip.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 13:03
Nu er både Billy Gibbons (som på Jelling ikke så for frisk ud), og trommeslager Frank Beard, også begge 72 år, så sandsynligheden for et stop med at spille, kan nok ikke være nærmere 100%.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 13:37
ZZ Top er jo de 3 gutter, så jo enig med overskriften
mvh Christian
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 14:29
Cry Cry
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 14:31
Dusty Hill har været erstattet i de seneste koncerter, så intet er givet. Status Quo kører også videre uden Rick Parfitt.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 14:38
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Nu er både Billy Gibbons (som på Jelling ikke så for frisk ud), og trommeslager Frank Beard, også begge 72 år, så sandsynligheden for et stop med at spille, kan nok ikke være nærmere 100%.
De er ikke gamle nok endnu. Der er aktive musikere der er betydeligt ældre, f.eks. Paul Mccartney 79 år, og Mick Jagger 78 år.
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 17:50
RIP


Redigeret af Jespus - 30-Juli-2021 kl. 12:58
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

ZZ Top er jo de 3 gutter, så jo enig med overskriften


Det er ZZ Top dog ikke.

https://ultimateclassicrock.com/zz-top-not-breaking-up/
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu