|
Slut med ZZ Top. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ganske god rangering af deres plader, selvom jeg (og sikkert de fleste andre) ville ændre lidt på nogle af nogle placeringer. Min absolutte favorit er Deguello, som jeg ofte sætter på som køre musik.
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De fortsætter foreløbigt :
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Personligt synes jeg at Tres Hombres er mindst en klasse over resten af deres album - hvis man ser på albummene som helhed. |
||
Brian M
Junior bruger Oprettet: 28-Oktober-2007 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den eneste rigtigt aktive fra ZZ nu om dage er vel Billy, han har næsten lige udgivet sit 3. solo album? Selve ZZ-Top virker til forlængst være overgået til noget som fylder penge på medlemmernes kontoer, samt giver den gamle bande mulighed for at fortsætte noget sammen de har gjort hele deres voksne liv. Over 50 år i samme job, med samme kollegaer, bliver let til et indhold i levet, som man kun nødtvunget giver helt slip fra. Musikalsk begyndte ZZ-Top vel reelt at tørre ud for 25 år siden.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |