recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut på Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut på Squeezebox

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 19:49
Kommer der ikke et software vi kan smide ind i touch'en til os der nu har det? Så kunne man jo bruge den stadig.. Evt jailbreakke den lidt ligesom apple tv feks
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110
Nad C-370
Dali Blue 5005
Logitech Squeezebox Touch
Playstation 3 med netflix :)
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 21:57
RIP fantastisk produkt. Ærgeligt.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
Mring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 07:32
Det er stadig i live, daskino kan se inde i menuen på min sb touch at man kan kørekort en experimental beta udgave af ue softwaren for så sikkert på et senere tidspunkt få installeret final udgave af ue. Så tror at logitech gerne vil holde liv i touch og radioen ved at forny softwaren.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 07:44
- og hvis man kører sit eget setup med Logitech Media Server derhjemme, så kører det også fint og jeg lægger ikke mærke til at der skulle være noget som ikke er som før.
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 22:25
Hvis både Touch og Radio skal overleve, så har man jo egentlig forenklet systemet en del. De "gamle" produkter kræver måske mere at holde i live end vi tror. Så ud fra den betragtning er det måske ikke en så tosset ide Logitech har fået. Men det ville være en god ide hvis de for engangsskyld meldte et roadmap ud for hele produktlinjen som vi som gamle kunder ved hvad vi kan forholde sig til.
Så at de klipper bagudkompabiliteten med SB1, SB2, SB3, Boom og Duet er vel egentlig en ok strategi.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 22:39
Synes ikke umiddelbart der er sket noget nævneværdig godt for Squeezebox efter Logitech overtog Slim Devices - med nogle små bump undervejs, har de præsteret at køre systemet stille og roligt i sænk.

Forstå mig ret - jeg har selv 3 bokse kørende og de kører ganske fint, men tror der ville have været et markant bedre system og bedre produkter på nuværende tidspunkt, hvis Slim Devices selv havde kørt skidtet videre.

Er normalt ganske begejstret for Logitechs produkter, men her synes jeg ikke de har præsteret tilfredsstillende.

Redigeret af tipsen - 08-November-2012 kl. 22:39
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 12:36
så har Elgiganten tilbud på Duet med den lækre fjernbetjening på tilbud til 999. det er da et scoop eller hvad?

tænker dne også kan betejne min gamle classic afspiller
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af daskino daskino skrev:

så har Elgiganten tilbud på Duet med den lækre fjernbetjening på tilbud til 999. det er da et scoop eller hvad?

Jeg synes ikke det er et scoop. Duet er det ringeste produkt af alle squeezeboxprodukterne og en android eller Iphone med controller app fungerer bedre som fjernbetjening. Da jeg skilte mig af med min duet forsvandt mine netværkproblemer.

Både classic og selvfølgelig touch lyder bedre end duet.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af daskino daskino skrev:

Jeg synes ikke det er et scoop. Duet er det ringeste produkt af alle squeezeboxprodukterne og en android eller Iphone med controller app fungerer bedre som fjernbetjening. Da jeg skilte mig af med min duet forsvandt mine netværkproblemer.

Både classic og selvfølgelig touch lyder bedre end duet.

Jeg er tilbøjelig til at give slumbert ret. Duet kan være netværksmæssigt bøvlet. Tror det skyldes en kombination af:

1) at recieveren er uden skærm, dvs. den er afhængig af duet controller hvis der er ændringer i wifi 2) at controller er batteridrevet dvs. den ikke altid er tændt og ikke altid er på wifi. - har den også mistænkt for noget memoryleak, som gør at den skal slukkes helt en gang i mellem.

Jeg har netop, i vores alrum, pensioneret min Duet reciever og sat en SB Classic med IR remote op i stedet. Men jeg bruger stadig Duet fjernbetjeningen en gang i mellem.

Skifter faktisk rigtig meget mellem remotes: IR, Duet , App på tablet og webinterface.

Jeg ville nok hellere holde øje med gode tilbud på SB Touch Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu