|
Slut på Squeezebox |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
l_rix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kommer der ikke et software vi kan smide ind i touch'en til os der nu har det? Så kunne man jo bruge den stadig.. Evt jailbreakke den lidt ligesom apple tv feks
|
||
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
|
RIP fantastisk produkt. Ærgeligt.
|
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
|
Det er stadig i live, daskino
![]() |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
- og hvis man kører sit eget setup med Logitech Media Server derhjemme, så kører det også fint og jeg lægger ikke mærke til at der skulle være noget som ikke er som før.
|
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
|
Hvis både Touch og Radio skal overleve, så har man jo egentlig forenklet systemet en del. De "gamle" produkter kræver måske mere at holde i live end vi tror. Så ud fra den betragtning er det måske ikke en så tosset ide Logitech har fået. Men det ville være en god ide hvis de for engangsskyld meldte et roadmap ud for hele produktlinjen som vi som gamle kunder ved hvad vi kan forholde sig til.
Så at de klipper bagudkompabiliteten med SB1, SB2, SB3, Boom og Duet er vel egentlig en ok strategi. |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Synes ikke umiddelbart der er sket noget nævneværdig godt for Squeezebox efter Logitech overtog Slim Devices - med nogle små bump undervejs, har de præsteret at køre systemet stille og roligt i sænk.
Forstå mig ret - jeg har selv 3 bokse kørende og de kører ganske fint, men tror der ville have været et markant bedre system og bedre produkter på nuværende tidspunkt, hvis Slim Devices selv havde kørt skidtet videre. Er normalt ganske begejstret for Logitechs produkter, men her synes jeg ikke de har præsteret tilfredsstillende. Redigeret af tipsen - 08-November-2012 kl. 22:39 |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
|
så har Elgiganten tilbud på Duet med den lækre fjernbetjening på tilbud til 999. det er da et scoop eller hvad?
tænker dne også kan betejne min gamle classic afspiller |
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Jeg synes ikke det er et scoop. Duet er det ringeste produkt af alle squeezeboxprodukterne og en android eller Iphone med controller app fungerer bedre som fjernbetjening. Da jeg skilte mig af med min duet forsvandt mine netværkproblemer. Både classic og selvfølgelig touch lyder bedre end duet.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
|
Jeg er tilbøjelig til at give slumbert ret. Duet kan være netværksmæssigt bøvlet. Tror det skyldes en kombination af: 1) at recieveren er uden skærm, dvs. den er afhængig af duet controller hvis der er ændringer i wifi 2) at controller er batteridrevet dvs. den ikke altid er tændt og ikke altid er på wifi. - har den også mistænkt for noget memoryleak, som gør at den skal slukkes helt en gang i mellem. Jeg har netop, i vores alrum, pensioneret min Duet reciever og sat en SB Classic med IR remote op i stedet. Men jeg bruger stadig Duet fjernbetjeningen en gang i mellem. Skifter faktisk rigtig meget mellem remotes: IR, Duet , App på tablet og webinterface. Jeg ville nok hellere holde øje med gode tilbud på SB Touch ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |