recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Små atmos+baghøjtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Små atmos+baghøjtaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Små atmos+baghøjtaler
    Sendt: 22-Februar-2021 kl. 20:05
Hej

Tænker på at tilføje atmos højtalere til mit 5.1 system og evt udskifte baghøjtalere til nogen som fylder lidt mindre.

Har en Pioneer vsx-932 receiver
Mit højtaler setup består af nogle KEF coda serie som har lidt år på bagen
Coda 9.2 front
Coda center
Coda 7se som bag
Og en wharfedale diamond D8 sub som blev tilføjet for et par år siden.

Kunne godt tænke mig noget i stil med KEF HTS2001/sp3375 (billede) som selvfølgeligt ikke laves længere. 
Har fundet en B&W ved hi-fi kluppen, men ellers ikke rigtigt noget i den stil uden prisen stikker af.
Eller skal man kigge efter en “rigtig” atmos højtaler 

Redigeret af dieseldk - 22-Februar-2021 kl. 20:06
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2021 kl. 23:45
Prøv at se det komplette SVS sæt er er i Ksb-sektionen
Ning
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2021 kl. 08:11
KEF T205 sættet ?

Til Atmos har jeg disse;

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2021 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Prøv at se det komplette SVS sæt er er i Ksb-sektionen

Det virker lidt større end det jeg er ude efter, skal også være lejligheds venligt Smile
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2021 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

KEF T205 sættet ?

Til Atmos har jeg disse;

Ja de KEF kom i et sæt som hed 2005.2 og 2005.3.

Er det 12 eller 22?
Ser udtil at være en fornuftig størrelse.
De vil vel også være ok til bag?

Kan det passe jeg kun kan finde en butik cilo.dk som forhandler den her hjemme, eller skal man bare købe direkte?
Til top
fredvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2010
Sted: Esbjerg
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Kan det passe jeg kun kan finde en butik cilo.dk som forhandler den her hjemme, eller skal man bare købe direkte?

Lasse i Silkeborg har tre min21-wh og to min10-wh til salg: https://www.dba.dk/denon-cambridge-audio-avr/id-1076608849/

Jeg har købt hans receiver.
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 09:09
har du kigget på disse ?

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af fredvej fredvej skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Lasse i Silkeborg har tre min21-wh og to min10-wh til salg: https://www.dba.dk/denon-cambridge-audio-avr/id-1076608849/

Jeg har købt hans receiver.

Interessant 

Som kommer spørgsmålet jo sætter man de mindste højtalere som atmos eller som bag?

Redigeret af dieseldk - 24-Februar-2021 kl. 17:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu