|
Små pigerne har smadret remoten |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4025 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2013 kl. 12:57 |
Jeg har prøvet at kigge efter en universal remote, da overstående har smadret den ene. Jeg kan se at Logitech ligger i ret godt. Men hvordan til blu-ray, og titel menu/popup menu? da der kun er en menu på alle deres produkter.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
No problem på min One, da der er en "Topmenu" på touch skærmen. Knappen "menu" er ganske rigtigt til hardwarens menuopsætning.
Redigeret af Kampus - 26-Februar-2013 kl. 13:12 |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4025 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke hvad du mener med "små skærme". Det er nr 3 fra venstre, så kan du selv sammenligne skærme
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
den måde jeg har solgt logitechs remotes til min kone er at opsætningen remoten og dennes betjening har været den samme alt imens jeg har skiftet udstyr som en tosset.. og hun kan stadig finde ud af at betjene det med samme remote.
|
|
Mvh
René |
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek følgende url, for at se om din enhed er supporteret af logitech
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/ProcSpice/landing.asp?par=val%20&cl=dk,da |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bliver One lavet mere? Ellers er det Harmony 900.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm findes logitech fjernbetjeningerne ikke uden skærm længere...
Den lille skærm må det bruge en del batteri.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Idet Logitech er ved at lukke ned for remote divisionen, er der i mine øjne kun 2 veje at gå:
1: Nørdeløsningen med Lintronic og Beo4 2: "Smartphoneløsningen", hvor din remote er en sort kasse dine handheld devices kan forbinde til. Klaus |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |