|
Søm til Foamzorb? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tjae, jeg kan finde rigtig mange muligheder, det er vist kun fantasien der grænser der. Kan man ikke få sat det fast skulle man måske helt droppe at sætte noget på på en væg
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det fremgår vist: Velcrobånd Kan fastgøres til de fleste underlag. |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Læg mærke til jeg spørger HVORDAN!!
Skal det syes fast, limes eller sømmes i væggen? Jeg kender sku ikke til velcro som kan sættes på en glat væg.. Ergo, velcro er ikke så meget nemmere end at tape dem op.. Der skal jo en flade som skal fastgøres på væggen.
|
||
![]() |
||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|
Nej han bør bruge tape og kun tape
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Formodede da at forslagsstilleren havde fundet velcrobånd MED lim på bagsiden. Ellers er ideen ikke brugbar, og vi er tilbage der hvor alm dobbeltklæbende tape er bedst. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Hvis der skal bruges velcro så brug noget ordentligt.
Det er dobbeltklæbende og kan sagtens holde dine plader på væggen. http://www.conradelektronik.dk/3M-DUAL-LOCKTM-SJ-356D---VHBKL%C6BEMATERIALE-H%D8JTRANSPARENTAKRYLAT-(VHBTM)-(L-X-B)-5-M-X.htm?websale7=conrad-dk&pi=540139 Jeg har en pakke stående du kan få til en fin pris. Redigeret af strecker - 08-August-2013 kl. 17:14 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6362 |
|
Men... tilbage til søm
Vil det ødelægge pladerne på en eller anden måde? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
|
Det tror jeg bestemt ikke og er væggen til at slå søm i synes jeg det er en ok løsning
|
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
|
Søm bliver noget rod og der skal mange til for at de bare sidder halvt så godt som med tape. Selv en prisfornuftig dobbeltklæbende tape vil holde de plader uden problemer. Hvis/når de skal ned trækkes de ned mens der skrabes mod tapen. For resten vejer de jo ingenting.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
Jeg har ryddet op i tråden, og indlæg som ikke tilfører noget positivt til en løsning her er skjult (gælder også indlæg der indeholder eller lægger op til fnidder).
Prøv lige at hold en sober tone.. og hav respekt for hinanden.. også selvom i ikke er enige ![]() Redigeret af rhsin - 09-August-2013 kl. 10:13 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Lige præcist. Det var det jeg ville øjenskueliggøre. Det er på ingen måde en fordel at bruge velcro med mindre man vil flytte rundt på dem ofte - men hvad er idéen lige med det?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |