recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Små" trådløse højttalere til fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Små" trådløse højttalere til fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel Johansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2013
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Små" trådløse højttalere til fladskærm
    Sendt: 21-Juli-2013 kl. 11:31
Kære Forum,

Hvilke trådløse højttalere kan I anbefale til et Samsung F8005 - 2 stks og ikke over 4-5.000 kr.

Pfht

Mikkel
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 13:15
Spørg i et B&O- forum. Her vægtes kvalitetslyd over design.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 13:46

Oprindeligt skrevet af Mikkel Johansen Mikkel Johansen skrev:

Hvilke trådløse højttalere kan I anbefale til et Samsung F8005 - 2 stks og ikke over 4-5.000 kr.

Hvad med en Soundbar i stedet for.?
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

mystisk kommentar. B&O har ikke nogen trådløse højttalere, og hvis du nu endelig ville svine mærket til, så har dit indlæg forkert ordstilling ...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 19:19
Er det sådan nået her vi er over i?

http://www.hifiklubben.dk/produkter/streaming/sonos/sonos_connectamp-dali-zensor-1_tradlost-musikanlag.htm

Har mine forælde, spiller super godt. :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 19:26
I grunden et absurb spørgsmål fra OP. Vedkommende har ikke selv formået at formået at komme med valgmulighede/løsningsforslag/præferencer, så vi skyder da helt i blinde (se ovenstående forslag). Jeg ser ingen usynlighed.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Trådløse B&O og så til max 5000,- for to? Lyder interessant... hvilke? Wink
Til top
Mikkel Johansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2013
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 09:53
Hej Benjamin og Radiomanden,
Fremragende forslag - dem vil jeg kigge på asap.
Tak for feedback.
Mh
Mikkel

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Det er bare ikke trådløse højttalere..........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Mikkel Johansen Mikkel Johansen skrev:

Kære Forum,

Pfht

Mikkel

Velvidende at de sprænger dit budget meld over 100% tillader jeg mig at foreslå Dynaydio Xeo 3

Link: http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=88&product_number=1145002

Min undskyldning er at, nogen gange kommer folk hjem med udstyr fra en helt anden prisgruppe, end de fra starten havde tænkt sig når først de har hørt forskellen. (Og andre får ro i sjælen, nu velvidende at det ikke gør dem lykkeligere)
Jeg har hørt dem på på hifi og surround messen sidste år, jeg kunne godt lide hvad jeg hørte
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Det er bare ikke trådløse højttalere..........

Klaus

Generelt, så er der ret mange, der fejlagtigt tror, at Sonos er trådløs lyd i almindelighed. Jeg har set anmeldelser af Playbar, hvor der stod at lyden var trådløs fra TV'et - et hurtigt gæt ville være, at anmelderen ikke har prøvet produktet i virkeligheden.

Trådløs TV-lyd må vel defineres, som et sæt højttalere, der ikke har noget kabel mellem højttaleren og TV'et. Dertil skal der sandsynligvis være en eller anden sender koblet til TV'et, og et strømkabel i højttalerne, men tingene er ikke trådløse blot fordi de kan koble sig på et WIFI-netværk, med mindre det også indbefatter, at TV'et snakker med højttaleren dén vej.

Hvad er det reelt trådstarter leder efter? Højttalere, som ikke har ledning til TV'et, eller højttalere, som ikke kræver en separat forstærker (dvs. aktive højttalere)? Når jeg tænker "trådløs lyd", så er det noget ala Airplay der falder mig ind, dvs. lyd der streames fra lydkilde til lydgiver.

Redigeret af Torben Rasmussen - 22-Juli-2013 kl. 15:00
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 17:21
Nu skrev jeg jo også "Er det sådan nået her vi er over i?"

Spørgsmål forstået, men tro uden at være fræk at det er rodet mere samme en nødvendig. :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu