|
Smadrer Microsoft miljøet med krav til Windows 11? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-August-2023 kl. 13:17 |
|
Min ellers velfungerende PC er for gammel til at opfylde kravene til Win 11
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4707 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Windows 10 er 8 år gammelt, og tænger til en opgradering, og Microsoft har varslet den i godt tid. Min egen plan er at ændre min harddisk til 2 partioner og Dual Boot. Den ene partion skal køre den sidste opgradering af Windows 10, dog uden adgang til internettet eller Windows upgrade. Og den nye Partion skal køre et NON Microsoft OS med adgang til Internettet, som f.eks Linux eller Android. Man vælger hvilken partion og OS, man vil køre på, i en menu ved hver boot. Ved et fjerne adgangen til Internettet, håber jeg på at forlænge levetiden på Windows 10 med måneder, for vores private PC'er. Hilsen Carsten. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19548 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ååååh gud, Microsoft smadrer miljøet…….. Lang, langt de fleste computere der ikke kan opgraderes til Windows 11 er alligevel døde til den tid. Mange kan opgraderes efter Update af bios og lignende. Klaus
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Android til computer?!?! Der lærte jeg også noget nyt i dag!!! Men Dual-Boot har jeg prøvet - med Windows på den ene partition og Linux på den anden. Man bliver altså træt af at skulle vælge ved hver opstart. Så er det bedre at smide noget Linux eller Android på en anden computer, og så bare have en ny med Windows, eller hvis man nu er til Mac. Og hvad er der galt med Windows 10? Hvorfor skulle der en opgradering til?
Redigeret af mnielsen - 12-August-2023 kl. 16:39 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Hvor mange Android til PC tror i Google kunne sælge, hvis de gjorde muligt at installere den, med bare et klik? Her er et link til: 'Top Android Emulators to Run and Test Android Apps on Linux' Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 12-August-2023 kl. 17:04 |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej igen. Jeg har installeret Open Office for Android på min H96 Android boks. Og bruger naturligvis et Dansk fysisk USB tastatur til at skrive danske ÆØÅ. Her er et skærmdump. Hilsen Carsten. |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej tak. Jeg ved, at Linux virker. Så er det bedre... Men Open Office- og Libre Office-dokumenter er desværre ikke helt kompatible med Microsoft Office. Så til det brug er Linux no go. Om den kontorpakke, som man har på en Google-konto er mere kompatibel, ved jeg ikke. Har ikke prøvet.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Hvad så med disse: Microsoft 365 (Office) 16.0.16626.20136 By Microsoft Corporation Eller Microsoft Word 16.0.16529.20146 Microsoft Corporation Official Microsoft Word app for Android Hilsen Carsten. |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Betaer og Previews - nej tak. Microsoft Office på Linux kan man jo ikke.
|
||
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Her er et link til Microsoft.com/da-dk om, hvordan man 'Installer og konfigurer Office på en Android.' Man kan også hente Programmerne. Hilsen Carsten. |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Windows 10 bliver først udfaset om 2 år
|
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |