|
Smadret skærm - Iphone 6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2014 kl. 21:10 |
Hej,
Jeg har været uheldig at smide min mobil på torvet på vejen hjem. :-( Hvor er det muligt at bestille en ny skærm henne og er det til at fixe selv eller skal jeg have den på værksted? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er mange steder rundt om i landet hvor der er steder der kan fixe det, selv i en lille by som her er der en.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
prøv eks. irep.dk, hold en vis standard inden for rep. nogen skærme kan blive for billige. Spørgsmålet er om kineserne er med allerede med kopi skærme. Hvis ikke er det jo intet problem, så er der kun den originale vare at skrue på- Jeg ville ikke prøve selv med så dyr en telefon.
MVH |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Vær opmærksom på at garantien ryger, hvis du får monteret en Kina-skærm
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Ifølge understående tråd i mobildebat, kan man få en ombytter til 2500kr. Det vil jo være det bedste, da der så er ny garanti på. Og hvis du skal have skiftet skærmen, koster det faktisk mere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
Okay. Jeg har søgte lidt rundt på nettet og der er flere som skifter, men står ikke om det er originale dele og prisen er jo stort set den sammen som en ombytter hvis det er muligt at få gjort?
Har man hørt om nogen som har fået den bytte og betalt 2500kr? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Jeg har set det et sted, på et tidspunkt at der var nogen som fik byttet, men kan ikke lige finde det. Men spørg hvor du har købt den, eventuelt skriv til Apple. Hvis du først har skiftet den med en, som ikke er original. Så er der ikke noget garanti på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
nazmdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Den lokale IPhone Rep Pusher tager 2800kr for at udskiftning af skærm.
|
|
![]() |
|
Men er det originale dele de har idag? Vil da hellere have den ombyttet vis det er muligt og få fornyet garantien også.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
http://fix4u.dk/priser-3/iphone-6-priser/
Redigeret af len61 - 25-December-2014 kl. 18:27 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |