|
Smalfilm til pc ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2014 kl. 15:33 |
Hejsa
Er det muligt at få lagt gamle 8mm og super 8 film lagt over på sin pc |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja. Der skal til en gør det selv ting bruges en frenviser, en Telecine og et Videokamera. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
http://www.photocare.dk/overspilning_smalfilm
googlesøg: smalfilm til dvd for flere
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Glemte at sige. At jeg selv ville kunne gøre det - ellers bliver det for dyrt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Du kan få nogle ideer her:
http://www.movie2video.com/links.php
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Jeg fik overført smalfilm fra min barndom af disse - www.videopro.dk - i Herlev.
Det blev supergodt, meget skarpere og detaljeret end på den gamle fremviser. Så det vil jeg anbefale.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |