recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smallville 60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmallville 60

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Emne: Smallville 60
    Sendt: 31-Juli-2004 kl. 23:22
Er der andre end mig, der optager Smallville serien? Nr. 60 (fredag d. 30. juli 2004) - udsendelsen var ikke så god, idét der var flere tilfælde af udfald af tv-signal. Om det var landsdækkende ved jeg selvfølgelig ikke - er der nogen, der har en perfekt optagelse af dette afsnit?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2004
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2004 kl. 15:43

Jeg optager selv Smallville dagligt.

Hvis du taler om den episode, hvor Clark & co. modtager et opkald fra fremtiden, ja, så må man formode at udfaldet var landsdækkende, for jeg fik også kraftigt med udfald til i udsendelsen (og fik derved ikke slutningen).

Hvis nogen har en "picture perfect" optagelse af dette afsnit fra TV3, må de meget gerne give lyd på denne tråd.

p-HD

PS. Thorvald, du skulle vel ikke også ligge ind med nogle af de første afsnit af 3. sæson? Jeg er grundigt irriteret på TV3, da jeg troede at de i det mindste ville fortsætte 3. sæson på samme måde som de første 2 sæsoner, altså ugentligt. Derfor gik jeg glip af den første uge + et par dage af 3 søson. Øv øv!

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2004 kl. 18:29
Hmm, jeg er ikke sikker på, at jeg er med på hvad du mener med 3. sæson. Jeg har optaget nr. 1 - 60, så jeg er vel kun igang med 2. sæson - eller hvad? Men ja, men skal lige være på stikkerne for at opdage når de starter igen efter en pause.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2004
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2004 kl. 20:06

Hver sæson er 22 afsnit (ifølge kryptonsite.com), så 3. sæson startede vel ved afsnit 45.

Jeg fik vel først selv startet med at optage Smallville fra ca. afsnit 53 eller 54, så derfor ærgrer det mig at jeg ikke har kunnet følge helt fra det punkt, hvor 2. sæson slap. Jeg ved fx ikke hvordan Luthor overlevede flystyrtet eller hvordan CK kom hjem igen fra Metropolis.

Jeg må vel blot vente til genudsendelserne på 3+ når op til afsnit 45 (og afsnit 60) og så starte derfra.

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2004 kl. 20:35

Det er enormt forvirrende når de danske tv selskaber blot fortløbende nummererer afsnittene. Jeg fulgte selv med i 'Venner' efterhånden som afsnittene blev vist i USA. På TVGuide.com's showguide kan man læse om handlingen i det enkelte afsnit - per sæson. Fin information til at følge med hvis man har tabt et par afsnit og samtidig til at finde ud af hvor i serien vi er nået i DK i forhold til de amerikanske visninger.

/Lars

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2004 kl. 07:26
Er der slet ingen, der fik en fejlfri optagelse af Smallville nr. 60??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2004 kl. 10:17

Hej Thorvald,

hvis du har (eller kender en) som har 3+ så sender de vist også serien og er ikke så langt som til afsnit 60. Så måske var det en mulighed?

Mange hilsner

Mvh Maria
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2004 kl. 12:17

Thorvald skrev:

Hmm, jeg er ikke sikker på, at jeg er med på hvad du mener med 3. sæson. Jeg har optaget nr. 1 - 60, så jeg er vel kun igang med 2. sæson - eller hvad? Men ja, men skal lige være på stikkerne for at opdage når de starter igen efter en pause.

BrianJVC skriver:

Hvis jeg sender dig skiver kan du så hjælpe med afsnittene af Smallville fra episode 1 til 20?

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2004 kl. 17:12

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Hvis jeg sender dig skiver kan du så hjælpe med afsnittene af Smallville fra episode 1 til 20?

Det er ikke utænkeligt. Jeg vil dog lige sige, at alle mine optagelser er på videobånd, hvor jeg har udnyttet EP kvalitet, så der er op til 12 timers optagelse på videobåndet. Jeg synes selv, at optagekvaliteten er fin, men det er jo ikke sikkert du synes det. Men jeg kan jo selvfølgelig overspille videobåndene til HDD i DR-MH30 i hvilken som helst kvalitet du måtte ønske dig på DVD'erne. Afsnittene varer ca. 40 minutter med reklamer osv. klippet væk. Så kan du jo selv vurdere, hvor mange afsnit du vil have på én DVD og dermed hvilken kvalitet.

Jeg skal selv have reorganiseret mine serieoptagelser af Stargate og Smallville, så jeg tænker, at kopiere dem alle over på HDD i DR-MH30, men jeg havde tænkt mig at bruge den kvalitet, der giver 8 timer på en DVD (hvis jeg er tilfreds med billedkvaliteten) og dermed få plads til 11-12 afsnit pr. DVD.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
bluej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2004 kl. 18:21

på den webside kan vi ser season 1-2-3

http://www.tvtome.com/Smallville/eplist.html

så vide jeg kan ser er det

afsnit 60 3 season afsnit 16 crisis

så lige de genudsend dem på tv3+ hverdag

 

 



Redigeret af bluej
Til top
Friis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2006 kl. 18:29

her er episodeliste til Smallville & Stargate SG1 + Stargate Atlantis.

http://epguides.com/Smallville/

http://epguides.com/StargateSG1/

http://epguides.com/StargateAtlantis/

Jeg mangler Stargate SG1 sæson 1 til 7 i Xvid eller DVD format, resten haves - dog ikke med dk-undetext.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2006 kl. 22:15
Der var åbenbart ikke nogen Smallville i går (lørdag d. 9. september 2006) - er den stoppet igen??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu