recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smallville - rykket tidsm. lør. + ny info
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmallville - rykket tidsm. lør. + ny info

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Emne: Smallville - rykket tidsm. lør. + ny info
    Sendt: 14-Juli-2006 kl. 17:43
Til alle os Smallville fans er det værd at bemærke, at Smallville i morgen sendes kl. 13:45 til 14:40.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 20:20

Ligegyldigt hvor mange eller få serier man er fan af, er det faktisk en god ide, at bruge TV2's "min TV-uge". Modsat diverse TV-blade, har jeg aldrig været ude for fejl i programmer eller tider, og ligegyldigt hvornår man går ind på siden, får man altid vist de udvalgte programmer en uge frem.

Keld

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 13:18
"Min TV-uge" det lyder da som en god ide. Den har jeg aldrig brugt, selvom jeg primært bruger TV2's programoversigt. Kan den også holde øje med serier, som ikke p.t. er igang?

Thorvald.
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 17:18

Jeg er faktisk spændt på det samme. Jeg har ladet mine markeringer stå på de serier, der ikke kører i øjeblikket.

Den eneste ulempe ved oversigten er, at man ikke kan redigere i den, så når man følger med i en del serier, som kører 4 - 5 dage om ugen og som også genudsendes, så bliver oversigten temmelig omfattende. Dette løser jeg dog ved, at jeg kopierer den over i Word, og derefter sletter dem jeg ikke har brug for.

Keld

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 14:25
Smallville kører fra nr 65 idag, om eftermiddagen på TV3+

Thorvald.
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 15:32

Hvis du nu havde brugt "min TV-uge" noget før, havde du opdaget, at den har kørt  kl. 15,00 hver dag i et godt stykke tid.

Keld

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 16:23
Ja - måske...  Men jeg har ikke opdaget det, fordi jeg ikke har haft behov for det, men nu så jeg det lige tilfældigvis.

Thorvald.
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 16:36

Beklager, jeg troede, at du i forvejen så den om lørdagen, siden du gjorde opmærksom på, at tidspunktet var ændret den 15/7.

Men det er i hvert fald sådan, at hvis du har markeret en udsendelse som Smallwille lørdag, og de så begynder at sende nye eller gamle afsnit på et andet tidspunkt, så vil du få det vist på din oversigt, næste gang, du går ind på "min tv-uge".

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2006 kl. 08:08
Jo - jeg optager den om lørdagen.  Det lyder smart at TV-ugen gør én opmærksom på at der sendes samme serie bare også på et andet tidspunkt. Jeg forsøgte at komme ind på tv-ugen igår men det virkede ikke (og jeg havde fået logind og logget ind). Det jeg mente med at jeg ikke havde haft brug for det, var at jeg har optaget alle afsnittene - men jeg kan huske der var et problem sidst i 60'erne, så nu kan jeg måske bruge det alligevel.

Thorvald.
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2006 kl. 10:32

Hvis det bare var systemet der ikke fungerer, skal du ikke læse videre. Ellers kommer her en beskrivelse af hvordan du f.eks. får lagt Smallwille ind i "min tv-uge".

Efter logind klikker du på 3+ i kanaloversigten, hvorefter du får en oversigt for resten af dagen på 3+. (for at få hele dagen, gå op i "periode")

Klik på Smallwille, og du får en beskrivelse af programmet. Klik på "tv-uge" under beskrivelsen, og der kommer en kasse, hvor du kan markere "tilføj fremtidige" for at få vist alle afsnit, eller tryk på "tilføj" hvis du kun vil have det vist en gang. Nu lukker kassen, og Smallwille er markeret med en rød stjerne.

Gå ud i venstre side og klik på "min tv-uge", og du får en ugeoversigt, med de programmer, du har markeret.

Klik evt. på "printervenlig version" som giver et skema, der fylder hele skærmen.

Hvis du lader systemet gemme din adgangskode, og lægger "min tv-uge"s adresse i foretrukne, tager det ikke mange sekunder at komme ind  i en ugeoversigt, der altid er fuldt opdateret. 

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2006 kl. 12:42
Nå ok, på dén måde! Mange tak!

Thorvald.
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2006 kl. 22:09

Til Thorvald.

Så er det blevet afklaret: "Min tv-uge"  gemmer de gamle oplysninger.

De nye afsnit af 24 timer, der starter på søndag, er netop kommet frem på min oversigt.

Keld

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu