|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Nu er ovenstående vel heller ik retfærdigt for et v10?
v10: ![]() G10: ![]() ![]() ![]() Samsung: http://minhembio.com/galleri/search?q=Samsung%207070&typ es=7,1,11,5,2,12,6,10,8,15,9 Gør nu ikke Panasonic's design værre end det er, og Samsungs bedre end det er. JA - Samsung er pænt men grænser også til det kedelige samme plastik look de altid har kørt med. |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Dette gjorde det da ikke bedre. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Hvis du nu ser bort fra det lorte brune møbel, så jo - Det gjorde det.
http://media.photobucket.com/image/panasonic%20v10%20picture s/jackal2001/other/v10setup.jpg Redigeret af Vistrup - 01-August-2009 kl. 14:02 |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men samsung har kørt med en rød kant på deres tv i flere år. Heldigvis har de så lavet det om på en 7070. mens deres 6 serie stadig har den.
maler hele byen rød ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det synes jeg ikke. Jeg kan bare ikke li det. Kan ikke bruge dine såkaldte link. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, den kan jeg godt undværre, og har heller ikke. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
4ever ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Jeg synes f.eks at Panasonic V10 har et stækrkt design - noget af det fedeste - men smag og behag er forskelligt - heldighvis. Ellers ville alle jo vælge det samme tv, hvor kedeligt....
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
helt ærligt, du har selv PQ6000, og ved hvordan en sort skærm kan være sort hele vejen rundt. Hvis man læser anmeldelsen af V10 på flatpanels og hvad Rasmus skriver, så lider pana v10 altså af et dårligt design. (han skriver det dog ikke så direkte men læs lige mellem linierne her) Ergo V10 er 90'r stilen om igen, og LG ser fremad, og forenkler design og indtrykket, så ja, surt med sort niveau't på PQ serien og igen, et design som var det b&o som gav deres bedste bud, for de kan da også stadig følge med. |
||
![]() |
||
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
|
Lige forfra er billedet på det viste UE32B7070 faktisk en smule overmættet i farverne, da jeg kun har lagt hvidbalancen og hudfarverne ((R+Y) helt på plads - de andre farver i gamut'en (G+C+B+M) har en tendens til for høj farvestyrke i denne kalibrering (de er dog ikke langt fra målet). |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det er jo Rasmus som har den mening. Jeg skulle bare ikke have noget LG med det niveau. Har haft en px80 en gang.
Men Rasmus synes også et 7070 er flot, men billede ...... en samsung 855 har begge dele, så køb den. Jeg havde bare ikke valgt design fremfor billedekvalitet. det er jo billedet jeg skal se på. Hvis Jeg skulle vælge mellem to tv som koster det samme. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er fint nok, du siger køb plasmaudgaven. Men der er altså en kæmpe forskel, på det mindste i plasma kontra Led. 50" kontra 32". |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men trådstarter snakker om et 50 tommer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |