|
Smart blu-ray |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||||
Lassen.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Så må vi jo vente i spænding på hvad Soren_b kan fortælle os.....
|
|||||
![]() |
|||||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
||||
Øvøv
det er en meget begrænset smart hub. Ingen hbo så vidt jeg kan se |
|||||
![]() |
|||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||||
HVIS...du har ret, hvis Det anede mig,det fremgår jo også af Spec Håber du har navnet på sælgeren Det er groft Jeg vil aldrig handle der mere RETUR med afspilleren Træls |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||||
FINDES DER EN AFSPILLER DER KAN AFSPILLE DE 3 UDBYDERE ? Det ser ud til at det ikke findes. HBO er kun til nogle Samsung afspillere ? eller ingen ? |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
flemmingkirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
||||
Jeg skriver det lige en gang til: En SAMSUNG BD-ES6000/XE sort eller hvid, kan køre NETFLIX - VIAPLAY og HBO.
|
|||||
Flemming Kirk
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Det er en udgået model ....oplyser min forhandler (den tykke model) Er dette korrekt ? |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
flemmingkirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
||||
Den er stadig på SAMSUNG´s hjemmeside og står ikke som udgået.
|
|||||
Flemming Kirk
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Det er helt korrekt, men forhandlerne siger der ikke er flere Fandt dog en enkelt forhandlr på nettet. Analog lydudgang blev der spurgt om fra starten ? Der er optisk udgang |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
enkidu ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2013 Sted: Rønne Status: Offline Point: 9 |
||||
Tak for ihærdig indsats.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
||||
Du skriver at det er en meget begrænset Smarthub. Skriver du det udelukkende fordi HBO Nordic ikke er tilgængelig, eller er det fordi der er et mindre udvalg end generelt for Samsungs modeller med Smarthub?
|
|||||
![]() |
|||||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
||||
Nu har jeg ikke et direke smart tv endnun desværre. Jeg vil gætte på at der sammenlagt er 50 apps
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |