|
Smart låsesystem til nyt hus - August? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:41 |
Vi bygger snart et nyt hus, og jeg vil i den forbindelse gerne forberede til et smart låsesystem til huset. Jeg har googlet lidt rundt og synes August virker som et smart system.
Hvad ville I vælge af et smart låsesystem til et nyt hus?
Redigeret af JensJ200 - 07-Februar-2016 kl. 10:43 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Start med at spørge forsikringsselskabet, havd de bryder sig om......
Klaus |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er efterhånden en hel del på markedet nu, men som Klaus skriver. - Det kommer i sidste ende an på hvad forsikringsselskabet godkender. Hvis de ikke godkender noget, og man har uvelkommen besøg, så ville man nok ønske man havde foretaget det opkald inden! - Jeg ved dog at danalock har nogle offentlige kunder som referencekunder, så man må gå ud fra at de har bare en smule opbakning i hvert fald.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |