|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() |
her søgte jeg efter den. http://www.preissuchmaschine.de/in-Bauteile/externe-Gehaeuse %20/von-Fantec/ Her købte jeg den, de modtager paypal. 193,73 € total med fragt. Redigeret af hypper - 21-Oktober-2009 kl. 21:55 |
|
Med venlig hilsen / Best Regards
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Kan du sende et længer klip, det er som om når man sætter tekst på går der lidt inden de kommer, men så slutter klippet. men man kan vælge det til og fra og i det klip. Redigeret af hypper - 21-Oktober-2009 kl. 22:10 |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
![]() |
Deres netradio server er shoutcast, det betød bedre bitrate på de kanaler jeg høre. i forhold til PCH'en Redigeret af hypper - 21-Oktober-2009 kl. 22:19 |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Den kan godt, men billede passer ikke det er for stort, så man ser kun den øvrestre del af teksten, ser jeg den på pc får jeg det hele med. Redigeret af hypper - 22-Oktober-2009 kl. 00:29 |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() |
Ser rigtig interessant ud. Nogen der kan se hvad forskellen er på de seks varationer? Jeg kan godt gennemskue DVB-T og WiFi, men hvad betyder MM-HDRTV og MM-HDRL og kan de noget R2650 ikke kan? |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
ok - tak for testen Det skyldes måske at filen er en 720p HD fil, og du afspiller såvidt jeg kunne forstå kun i SD gennem scart til et almindeligt TV ? Det kunne mulgivis give problemer med skaleringen, eller med noget overscan som får subben til at være udenfor billedet mens Badsteds fil der er i SD vises fint. Dine resultater er stadig meget interessante, for afspilleren her benytter et realtek 1073 chipset, i princippet "detsamme" der benyttes i Asus Oplay (1073), Xtreamer (1273) og Tvix 6600 (1273) og baseret på de samme realtek SDK's - så det giver anledning til at tro at alle disse også skulle kunne programmere deres firmwares til at kunne vise DVB subs. Redigeret af spawn - 22-Oktober-2009 kl. 00:53 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
nej ikke helt jeg tester den på et: Loewe Individual 46 Compose, Full HD+ 100 DVB T/C/2xS, 2xCI, 160 GB DR+, Surround, Det var mening at fantec skulle køre på et andet tv et gammel funai kun med scart, så fantec er sat til 1080P det i er på jagt efter er om den kan optage hd kanaler med tekst, har jar ret |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE] Nej R2650 er topmodel den er full hd og kan afspille mvk filer. og den har både DVB-T og DVB-C tuner i sig. det er vist alt |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
![]() |
Der er til gengæld denne,
Fantec TV-FHDS uden scart, og billigerser ud til den kan det samme som FANTEC MM-FHDL |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() |
Sådan som jeg læser det, i hvert fald for topmodellen R2560, så er det de kalder for kabeltuner ikke DVB-C, men en analog tuner. TV Tuner: Twin Tuner DVB-T HD: Watch and record DVB-T HD program Time-Shift supported EPG (electronical program guide) Teletext supported Channel band width: 6/7/8 MHz Analogue: Watch and record cable TV |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det bedste jeg selv kan komme frem til er at HDRL kan optage fra line inputs, HDRTV kan optage har TV tuner (DVB-T + analog), og R2560 kan optage DVB-T HD oveni. Alle tre trin har med og uden WiFi. |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |