|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Min fejl der er ikke c-tuner i. |
||
Med venlig hilsen / Best Regards
Claus Sørensen |
||
![]() |
||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Mvh
Lars |
||
![]() |
||
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Claus Sørensen |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
|
Såvidt jeg kan se, er der også display på R2650 til forskel. Dvs. man vel kan navigere i internet radio uden at have TV tændt. Men at de kalder analog optagelse for "cable-tuner" synes mig noget misvisende, selvom det selvfølgelig ikke er løgn. Og prøvede at kigge priser rundt omkring. Og det ser også ud til at de i nogle tilfælde sælges med harddisk (i varierende størrelse) monteret. WiFi version ser ud til at være en USB stick, ikke indbygget. Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
|
Det er ikke fordi du har slået overscan til på enten boksen (hvis man kan) eller på dit TV? Det ville være super at finde ud af, om boksen kan finde ud af at vise underteksterne, da det er noget en del af os har ventet på i årevis Med venlig hilsen |
||
![]() |
||
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Kan den afspille bluray fra folder eller ISO fil?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
bluray er vel mkv,h.264 filer og ja det kan den.
|
||
Claus Sørensen |
||
![]() |
||
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Nej, bluray er en folder struktur lige som VIDEO_TS og AUDIO_TS for DVD'er. Den indeholder typisk en BDMV folder. Det er rigtig at man kan rippe hovedfilmen til en MKV, men det er for besværligt for mig, jeg vil bare kunne afspille Bluray iso/folder direkte med menuer etc. Det er noget som feks. HDI Dune Prime 3.0 og Popcorn C-200 kan, men det er selvfølgelig også væsentlig dyrere afspillere. |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg har desværre ikke noget og teste med, eller noget drev der kan læse bluray. andet min ps3 men den kan man ikke få det ud af.
|
||
Claus Sørensen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du behøves ikke et drev eller en bluray skive for at teste.
Du kan feks. hente AVS HD kalibrerings skiven gratis her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=948496 Det kunne være spændende at høre om boksen kan afspille enten AVCHD og/eller HDMV udgaven. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan den ikke, desværre |
||
Claus Sørensen |
||
![]() |
||
taz83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Den lyder jo ret interessant. Jeg har Comx som udsender i dvb-T, og denne her boks har måske lige det jeg leder efter. Hvordan er EPG? Er det noget min kæreste kan finde ud af? Er det nemt at pause, timeshifte, optage mm. Hvordan er billedkvaliteten? Kan den modtage mpeg 4? Den modtager fint subtitles på tv2? Jeg har lidt svært ved at finde ud af de forskellige modeller. Kan du sige mig hvilken én af modellerne jeg skal vælge for at opfylde ovenstående behov?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |