recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smart surround reciever?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smart surround reciever?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smart surround reciever?
    Sendt: 23-Februar-2014 kl. 18:51
Hej gutter og gutinder!

Jeg siger tak for hjælpen til, da jeg spurgte om hjælp til soundbar, og skulle nok have lyttet efter hvad i sagde :( Købte den JBL soundbar, og er virkelig skuffet. Så nu vil jeg bare omstrukturere det jeg har i forvejen, har dog fået solgt min surround reciver imellem tiden, men gør ikke det vilde da jeg syntes den manglede bluetooth og lign. i sig :) Så nu er jeg tvunget til at købe en ny :D

Jeg har set en film på youtube (cnet review) og de siger den er rigtig rigtig fin til prisen, især med alle de muligheder den har ang. trådløs overførsel.

Hvad siger i så til sådan en sag? Er den værd at smide pengene efter? Eller skal jeg finde en anden? 

Elgiganten har også tilbud på http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX828K/pioneer-7-1-surround-receiver-vsx-828-k-sort til 2.000 kr i næste uge, hvilket jo er samme mærke som jeg havde før (Pioneer vsx-521k) 

Så hvad havde i valgt? Eller havde i valgt noget helt andet?? :)

Det skal spille sammen med mine Harman Kardon (http://www.harmankardon.com/estore/hk/us/products/HKTS-20/HKTS%2020_HK_US

Håber på lidt hjælp inden de næste 3-4 timer til at sige ja eller nej til den sony, for ellers forsvinder det tilbud :P

God aften til folket! :)

Redigeret af Fuller - 23-Februar-2014 kl. 18:52
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 20:11
I den prisklasse tror jeg ikke der er de store forskelle i lyden, så jeg ville vælge efter hvilke features jeg har brug for (antal HDMI, internettjenester, Airplay, multizone, apps, etc, etc..).

Redigeret af Pallec - 23-Februar-2014 kl. 20:12
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 20:13
Også det jeg kigger efter nu.. Min storebror siger jeg skal kigge efter Denon også, så har lige en mere med her. 

https://www.hifiklubben.dk/Products/denon-avr-x1000-surround-receiver-59169/

Men syntes dog stadig at Sony'en ser ud til at være mere funktionel og smartere? 
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 21:39
Nåh, har sat en Sony i ordre ved Dustin, kan se den ikke er på lager ved dem. Også har jeg skrevet en mail til dem for at høre hvornår den vil komme, og sagt at hvis det tager for lang tid vil jeg afbestille den :)
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 11:18
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 23:22
Jimmi, egentligt ikke, købte den jo til 2299 den anden på tilbud.. Men de har den ikke på lager, og har snakket med dem, de aner ikke hvornår den kommer, desværre :)

Så var ude i elgiganten idag og købe mig en Pioneer vsx-828 :) Nu er den stillet op og det spiller sku fint :) Plus det er samme mærke som jeg havde før, så fjernbetjeningen kender jeg :p

Dog træls den ikke har bluetooth indbygget, da jeg har android :P Så kan ikke rigtig få mit streamet musik over (yousee play) 

Meen roder lige lidt med noget airplay gøgl på min kærestes ipad, er dog ikke helt kendt i Ios universet så det tager tid :D
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 07:08
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 18:56
Har du den selv Mufti? :) Tænker på rækkevidde og sådan noget? Kunne også købe Pioneers egne Bluetooth enhed, ved ikke om den måske er bedre andre enheder? :) Problemer med den er dog at den sidder omme bag på forstærkeren, hvilket er inde i et "lukket" rum, så mon ikke der er dårlig forbindelse?? 

Med denne belkin kan man jo trække den frem i lyset så den sikkert kan række længere? :)

Havde en fra expert, kan ikke huske mærket, men den virkede nu helt fint, indtil jeg fik smidt stikket væk til den (strømstikket, så nu er den væk også hehe)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu