|
Smart TV dongle Rikomagic MK802IIIS |
Besvar | Side <1 9101112> |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den USB til RJ45 (ethernet) adaptor, er det gigabit?
|
|
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ømm det ved jeg ikke, har ikke så meget forstand på dette, udover det burde hjælpe på at få bedre net.
Kan du forklare dette lidt nærmere?
|
|
Hilsen Frederik :)
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kablet net er altid bedre end trådløst, ingen tvivl om det. Men spørgsmålet er om den adaptor køre 10/100mbit eller måske 100/1000mbit. Det sidste er Gigabit net, og kan muligvis være relevant, hvis du streamer fuld-blods BDére i meget høj bitrate, for så kan et 100mbit net nemlig få lidt problemer.
Hvis du ikke kommer i nærheden af streaming af fulde BDére med høj bitrate, så behøver du næppe bekymre dig om dette, og evt. 100mbit vil være mere end rigeligt. |
|
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal ikke bruge det til at streame før jeg flytter hjemmefra så tidligst om 5 år. Derfor har jeg ingen bekymring her. Du må meget gerne selv kontakte ham, da han er meget venlig, og trofast.
|
|
|
|
fredekb
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er jeg faktisk blevet i tvivl igen. Nu har jeg nemlig fået svar fra Dustin, og de skriver den kommer på lager d. 12/7 http://www.dustinhome.dk/product/5010746823/nurvo-rockchip-3188qc-android-tv/
Har virkelig brug for jeres hjælp (igen igen) Hvad ville i vælge og hvorfor. Kan ikke finde nogle reviews af dem, så hvis i kan linke til nogle, og komme med jeres egne bud er i meget velkomne. Skal nok bestille en Mandag, men intet er sikkert nu. Håber virkelig i gider hjælpe igen. Og tusind tak til alle jer der har hjulpet indtil videre :) :) :)
|
|
|
|
tk
Bruger Oprettet: 20-Januar-2011 Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Sådan en Rikomagic MK802 IIIS kan den streame fra Sportlemon.tv og dr.dk/tv ? Skal man ikke køre Adobe flash player og kan dette køre under android ? Mvh tk |
|
fredekb
Funktioner
Tak(0)
|
Hey nu fik jeg købt S400 fra Mini-pc.dk Den virker super, kan klare nettet okay hurtigt, er lidt langsomt med at reagere med trådløst tastatur, men det er det eneste problem.
Hvis nogle har nogle spørgsmål så skriv endelig.
|
|
|
|
akilleuz
Bruger Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der har prøvet TV2play på en af disse enheder?
|
|
MortenStaehr
Ny bruger Oprettet: 19-Juli-2013 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, og det virker helt fint :)
|
|
MortenStaehr
Ny bruger Oprettet: 19-Juli-2013 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sportlemon.tv skal jeg ikke kunne udtale mig om, men det går helt fint med at streame fra dr.dk/tv, dog skal du huske at hente desktopversionen af siden, ellers er kvaliteten ikke god :) |
|
ferg
Ny bruger Oprettet: 28-Juli-2013 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg har en Minix Neo G4, som jeg har købt hos http://androidgadgets.eu og har også købt en no-name USB ethernet adapter samme sted og jeg er super tilfreds. Jeg bruger den primært til at køre XBMC og det fungerer rigtig godt. Jeg bruger en speciel version af XBMC som bruger MX Player til at afspille 1080p MKV'er. Findes her http://www.xbmcandroid.com. Desuden så har jeg prøvet at køre Netflix på Minix'en også det fungerer helt fint. Jeg ejer også en Rikomagic MK802 IV og her vil jeg sige at jeg foretrækker Minix'en, da den både er billigere og jeg har haft mindre problemer med den. Jeg havde store problemer med netflix app'en på Rikomagic.
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
netflix og HBO kører p.t. ikke på Rikomagic IV. Den kan have problemer med at klare indtastningerne af special tegn fra trådløst tastatur. Trådløst netværk kører lidt ustabilt. Den har svært ved at håndtere touch skærm ordentligt.
Hav dette i mente, før i køber, produktet virker lidt halvhjertet udført selv om ideen er tiltalende.
|
|
Besvar | Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |